Prinz Poldi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tyholt Apenææææææææs. GI MÆ ET TEMA! RR er livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er polet åpent i morra? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kan noen fortelle meg om det på noen måte er umoralsk eller ulovlig å levere inn en stil man skrev på ungdomsskolen på videregående. Fikk en del sure blikk da jeg gjorde det, nemlig. De er vel bare misunnelige på at jeg slapp å skrive ny, eller har de en god grunn? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er polet åpent i morra? Ja, jeg tror det. På CC var det vel det, tror jeg. Kan noen fortelle meg om det på noen måte er umoralsk eller ulovlig å levere inn en stil man skrev på ungdomsskolen på videregående. Fikk en del sure blikk da jeg gjorde det, nemlig. De er vel bare misunnelige på at jeg slapp å skrive ny, eller har de en god grunn? Mje, jeg ville kalt det idioti og latskap. Latskap fordi det ikke er så forbanna utfordrende å skrive en ny, idioti fordi standarden på VGS er høyere enn på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Latskap - joda. Men jeg fikk 6, så jeg overser glatt den idiotien. På vgs, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå køyer jeg folkens. NAtta! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Wheelie, du fikk min stemme. <3 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nei, helvete heller. Jeg som skulle tidlig opp og pynte juletre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kan noen fortelle meg om det på noen måte er umoralsk eller ulovlig å levere inn en stil man skrev på ungdomsskolen på videregående. Fikk en del sure blikk da jeg gjorde det, nemlig. De er vel bare misunnelige på at jeg slapp å skrive ny, eller har de en god grunn?Så lenge det er du som har skrevet den ser jeg ikke noe problem med det over hodet. Hvis du mener den holder vann ser jeg ingen grunn til å bruke tid og krefter på noe du har gjort en gang tidligere, du kan heller investere den den sparte tiden og energien i andre aspekter av livet, f.eks andre skolerelaterte oppgaver. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Enig med fargoth. Hovedsaklig fordi jeg har vært i samme situasjon som Jethrotulling flere ganger Samt solgt noen stiler til yngre kids. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg sier meg egentlig enig med Fargoth her. Det er ditt produkt og det er du som har gjort arbeidet, Men om du fikk en 6-er med en stil du skrev på ungdomsskolen, skal det ikke være noe problem for deg å gjenta bedriften. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg får ikke sove Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Join the club ... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg får helelr ikke sove, jeg tøser med smurfen på webcam og spiller og ser på åpen post... Multi tasking ftw! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flink slask ^^ Jeg vil egentlig sove, er bare på for å underholde deg Samt se om jeg finner et bra snowboardspill til x360 (nei, verken Amped3 eller Shaun White er bra) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det betyr at vi begge kan egentlig legge oss? Sammen? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og her har vi det koselig. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg