Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er polet åpent i morra?

Ja, jeg tror det. På CC var det vel det, tror jeg.

Kan noen fortelle meg om det på noen måte er umoralsk eller ulovlig å levere inn en stil man skrev på ungdomsskolen på videregående. Fikk en del sure blikk da jeg gjorde det, nemlig. De er vel bare misunnelige på at jeg slapp å skrive ny, eller har de en god grunn?

Mje, jeg ville kalt det idioti og latskap. Latskap fordi det ikke er så forbanna utfordrende å skrive en ny, idioti fordi standarden på VGS er høyere enn på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg om det på noen måte er umoralsk eller ulovlig å levere inn en stil man skrev på ungdomsskolen på videregående. Fikk en del sure blikk da jeg gjorde det, nemlig. De er vel bare misunnelige på at jeg slapp å skrive ny, eller har de en god grunn?
Så lenge det er du som har skrevet den ser jeg ikke noe problem med det over hodet. Hvis du mener den holder vann ser jeg ingen grunn til å bruke tid og krefter på noe du har gjort en gang tidligere, du kan heller investere den den sparte tiden og energien i andre aspekter av livet, f.eks andre skolerelaterte oppgaver.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...