Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knott/mygg i øret er verst av alt

Denne du prata om Lars?

http://en.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu

Den er ikke helt ufarlig å spise ser det ut til.

Several food safety issues have been raised in relation to Casu marzu, including anecdotal reports of allergic reactions and the danger of consuming cheese that has advanced to a toxic state. In addition, there is some risk of enteric myaisis, or intestinal larval infection. Symptoms include nausea, vomiting, abdominal pain, and bloody diarrhea.[10] Piophila casei larvae are very resistant to human stomach acid and can pass through the stomach alive, taking up residency for some period of time in the intestines and causing stomach lesions and other gastrointestinal problems.[11][12] The larvae have powerful mouthhooks which can lacerate stomach linings or intestinal walls as the maggots attempt to bore through internal organs.[5]

Det morsomste var kanskje dette:

Because the larvae in the cheese can launch themselves for distances up to 15 centimetres (6 in) when disturbed,[5][8] diners hold their hands above the sandwich to prevent the maggots from leaping into their eyes.
Lenke til kommentar
Knott/mygg i øret er verst av alt

Denne du prata om Lars?

http://en.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu

Den er ikke helt ufarlig å spise ser det ut til.

Several food safety issues have been raised in relation to Casu marzu, including anecdotal reports of allergic reactions and the danger of consuming cheese that has advanced to a toxic state. In addition, there is some risk of enteric myaisis, or intestinal larval infection. Symptoms include nausea, vomiting, abdominal pain, and bloody diarrhea.[10] Piophila casei larvae are very resistant to human stomach acid and can pass through the stomach alive, taking up residency for some period of time in the intestines and causing stomach lesions and other gastrointestinal problems.[11][12] The larvae have powerful mouthhooks which can lacerate stomach linings or intestinal walls as the maggots attempt to bore through internal organs.[5]

Det morsomste var kanskje dette:

Because the larvae in the cheese can launch themselves for distances up to 15 centimetres (6 in) when disturbed,[5][8] diners hold their hands above the sandwich to prevent the maggots from leaping into their eyes.

Ja var den

Reisen til julestjernen er kjedelig, forresten.

Hva skal du bake, Lars?

I morra skal jeg spise masse mølje og kikke masse på snøen, før jeg drar tilbake til snøløse Oslo.

Se i baketråden. Det er noen kjeks der. En slags chocolate chip cookies med mandler i
Lenke til kommentar
De sånn 20 første levlene var morsomme, men så ble det et helvete for bærbar PC. Gidder ikke koble til mus.

Pfft, jeg klarte dem lett med touchpad.

Eller, lett blir vel å ta hardt i...

Elevator og Swing? Skjønner teorien, men blir frykelig knotete uten mus på disse to.

Edit: Der gikk Swing, men det gjorde vondt i henda fra den liggende posisjonen min.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Eller på forhuden og i nesa :|

I don't wanna ask. Nonono!

Pissing in mygg-country :p

Gogo konvolutter! :wee:

Neeh, harde pakker!

Ja =D

Jeg gomler pepperkakedeig. Eivind ville ikke lage peperkaker med meg i kveld allikevel. Jeg håper det er deig igjen til i morra :ph34r:

Det gjorde jeg tidligere i dag.

Tradisjon!!! :D:love:

Nattinatt herr kaninsen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvem her skal se på tre nøtter til askepott? JEg veit JEG skal det hvertfall

Tipper jeg enten sover meg gjennom det, eller ser det sammen med niesa mi ^^

Lenke til kommentar
Jeg gomler pepperkakedeig. Eivind ville ikke lage peperkaker med meg i kveld allikevel. Jeg håper det er deig igjen til i morra :ph34r:

Du vet du får vondt i magen av det? :wee:

Elevator og Swing? Skjønner teorien, men blir frykelig knotete uten mus på disse to.

Edit: Der gikk Swing, men det gjorde vondt i henda fra den liggende posisjonen min.

Slet litt med swing ja, men elevator var ikke stress.

Hva er det som er så godt med pepperkakedeig? Har jeg aldri skjønt.

Er mye bedre enn pepperkaker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du vet du får vondt i magen av det? :wee:

Ja, men det er jo så nam! :(

Fikk litt lyst til å skrive noe.. upassende der, men tror jeg skal la vær. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...