Manuzet Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg er pålogga. Edderkopper er definitivt noe av det ekleste som finnes. edderkobber ja. ekleste som fins må være dei i Australia Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hva da med de ostene som serveres med levende mark i? Høres spennende ut, hvilke oster er det Lars? Noe franske greier tror jeg. Leste om det på en kåring over verdens merkligste matretter for en tid tilbake Jeg fikk plutselig en sterk trang til å prøve den osten. Endret 22. desember 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forstår ikke hva som er galt med edderkopper... Stankelbein er jo ikke akkurat koselige da.. Spesielt ikke flyvestankelbein. Men de er jo ikke edderkopper, er de vel? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 edderkobber ja. ekleste som fins må være dei i Australia Så har vi edderkvikksølv også. For min del har jeg ikke så mye imot småkryp.. Det går for det meste helt greitt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forstår ikke hva som er galt med edderkopper... Stankelbein er jo ikke akkurat koselige da.. Spesielt ikke flyvestankelbein. Men de er jo ikke edderkopper, er de vel? Stankelben er jo bare sjarmerende . Høyhester (flyvestankelben) er bare idiotiske, som kvinnelige sjåfører, vet aldri hvor en har de og plutselig er de i trynet ditt . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Knott/mygg i øret er verst av alt Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg venter med housemaraton til 1-2 tida tror jeg. Prøv dette: http://www.freewebarcade.com/game/splitter/ Det var phun. De sånn 20 første levlene var morsomme, men så ble det et helvete for bærbar PC. Gidder ikke koble til mus. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Visste dere at dess større en skorpion er, dess mindre farlig er den? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det noe som er vært å se på TV'en i morgen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Stankelben er jo bare sjarmerende . Høyhester (flyvestankelben) er bare idiotiske, som kvinnelige sjåfører, vet aldri hvor en har de og plutselig er de i trynet ditt . *Grøsse* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 De sånn 20 første levlene var morsomme, men så ble det et helvete for bærbar PC. Gidder ikke koble til mus. Pfft, jeg klarte dem lett med touchpad. Eller, lett blir vel å ta hardt i... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det noe som er vært å se på TV'en i morgen? Flåklypa klokka 16. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvem her skal se på tre nøtter til askepott? JEg veit JEG skal det hvertfall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ny avsteming på gang i Hva velger du-tråden! Gogo konvolutter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Og vepser, gah! :| Angst og noia for min del :| Det er godt det er vintern Ja, takke faen for det. Arachnofobia? Liker ikke å møte edderkopper i spill, eller generelt små ting (og store edderkopper). WoW teller ikke, men skumle spill. Jepp. Kunne ikke vært mer enig. Stankelben er jo bare sjarmerende . Høyhester (flyvestankelben) er bare idiotiske, som kvinnelige sjåfører, vet aldri hvor en har de og plutselig er de i trynet ditt . Flyvende stankelbein er så jævlige, særlig når jeg ligger og leser og de flyr inn i leselampa mi og faller ned på ansiktet mitt. Knott/mygg i øret er verst av alt Eller på forhuden og i nesa :| Visste dere at dess større en skorpion er, dess mindre farlig er den? Ja, lært for lenge siden ^^ Lars, jeg veit jeg IKKE skal. Hater det programmet. Helvetes tsjekkiske transer som leker i sneen :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lars, jeg veit jeg IKKE skal.Hater det programmet. Helvetes tsjekkiske transer som leker i sneen :| Den er noe av det eneste som gir meg skikkelig julestemning Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Meh, jeg holder meg til Disneys julekavalkade og Reisen til julestjernen. Der har du julestemning der Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller på forhuden og i nesa :| I don't wanna ask. Nonono! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gogo konvolutter! Neeh, harde pakker! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gogo konvolutter! Neeh, harde pakker! Harde pakker er elsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg