kanin333 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jaaa, det var ikke plass i bagen *komme med unnskyldninger*, så jeg måtte jo nesten det. x) Bra den falt i smak Skal prøøve å vente til julaften med min. Bare to dager igjen nå Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fack, nå kom jeg på hva jeg glemte å pakke. Skulle jo ta med den boka jeg ikke hadde lest. (Og et lass med godis, men det blir sikkert ikke noe problem å få i seg nok av uansett) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Å åpne julegaver før julekvelden den 24. er helt utenkelig for meg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva da med de ostene som serveres med levende mark i? Høres spennende ut, hvilke oster er det Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva da med de ostene som serveres med levende mark i? Høres spennende ut, hvilke oster er det Lars? Noe franske greier tror jeg. Leste om det på en kåring over verdens merkligste matretter for en tid tilbake Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Yay! 25,- tjent på Flax. Nå er julekvelden sikra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 De fleste av oss har vel spist mark eller lignende en gang i barndommen uansett Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mark er noe av det ekleste jeg vet... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Maur er noe av det ekleste jeg vet. Gir meg maks angst og noia. Ser jeg en maur på rommet mitt, får jeg ikke sove på noen netter. Jeg sitter våken og ser de foran meg overalt og slår vilt rundt meg etter fantaserte maur. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 En gang når jeg hadde lagt meg så fikk jeg øye på en svæææær gresshoppe som satt på gardina mi. Jeg prøvde å slå den med en bok, da hoppet den ned i senga mi. Fikk klyst den til slutt og vaska osv, men fyfaen som det lukta av gardina etterpå.. og så ekle de gresshoppene er.. Uuh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 En gang når jeg hadde lagt meg så fikk jeg øye på en svæææær gresshoppe som satt på gardina mi. Jeg prøvde å slå den med en bok, da hoppet den ned i senga mi. Fikk klyst den til slutt og vaska osv, men fyfaen som det lukta av gardina etterpå.. og så ekle de gresshoppene er.. Uuh Edderkopper er 1000000x ganger verre. En gang så jeg en edderkopp når jeg la tøy i trommelen. Livet til begge kunne ikke reddes, det var den eller meg. Seriøst det verste som finnes. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Goddd naattt! Ble tidlig i dag gett Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 En gang når jeg hadde lagt meg så fikk jeg øye på en svæææær gresshoppe som satt på gardina mi. Jeg prøvde å slå den med en bok, da hoppet den ned i senga mi. Fikk klyst den til slutt og vaska osv, men fyfaen som det lukta av gardina etterpå.. og så ekle de gresshoppene er.. Uuh Edderkopper er 1000000x ganger verre. En gang så jeg en edderkopp når jeg la tøy i trommelen. Livet til begge kunne ikke reddes, det var den eller meg. Seriøst det verste som finnes. Edderkopper er kos da... Larver derimot... Huff Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 En gang når jeg hadde lagt meg så fikk jeg øye på en svæææær gresshoppe som satt på gardina mi. Jeg prøvde å slå den med en bok, da hoppet den ned i senga mi. Fikk klyst den til slutt og vaska osv, men fyfaen som det lukta av gardina etterpå.. og så ekle de gresshoppene er.. Uuh Edderkopper er 1000000x ganger verre. En gang så jeg en edderkopp når jeg la tøy i trommelen. Livet til begge kunne ikke reddes, det var den eller meg. Seriøst det verste som finnes. Mnjaaa.. Vet ikke helt.. Tarantella kan jeg være enig i er verre, men.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Edderkopper er kos da... Larver derimot... Huff Sånne feite sommerfugllarver, virker som en stor og saftig klump med guffe som kan eksplodere i mer guffe. Var en edderkopp på det ene badet, så jeg brukte det andre :!: . Tanken på at skapningen går på meg, åh fy faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Edderkopper er minst like jævlige som maur, kan ha noe med en viss film og et visst spill i min barndom ... Og vepser, gah! :| Angst og noia for min del :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Flere som har problemer med å komme på msn? Ikke faen at det vil logge seg på verken med live messenger eller amsn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Flere som har problemer med å komme på msn? Ikke faen at det vil logge seg på verken med live messenger eller amsn. Jeg kommer inn. Og vepser, gah! :| Angst og noia for min del :| Det er godt det er vintern Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg er pålogga. Edderkopper er definitivt noe av det ekleste som finnes. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Edderkopper er minst like jævlige som maur, kan ha noe med en viss film og et visst spill i min barndom ... Og vepser, gah! :| Angst og noia for min del :| Arachnofobia? Liker ikke å møte edderkopper i spill, eller generelt små ting (og store edderkopper). WoW teller ikke, men skumle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg