Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang når jeg hadde lagt meg så fikk jeg øye på en svæææær gresshoppe som satt på gardina mi. Jeg prøvde å slå den med en bok, da hoppet den ned i senga mi. Fikk klyst den til slutt og vaska osv, men fyfaen som det lukta av gardina etterpå.. og så ekle de gresshoppene er.. Uuh

Lenke til kommentar
En gang når jeg hadde lagt meg så fikk jeg øye på en svæææær gresshoppe som satt på gardina mi. Jeg prøvde å slå den med en bok, da hoppet den ned i senga mi. Fikk klyst den til slutt og vaska osv, men fyfaen som det lukta av gardina etterpå.. og så ekle de gresshoppene er.. Uuh

Edderkopper er 1000000x ganger verre.

En gang så jeg en edderkopp når jeg la tøy i trommelen. Livet til begge kunne ikke reddes, det var den eller meg.

Seriøst det verste som finnes.

Lenke til kommentar

En gang så jeg en edderkopp når jeg la tøy i trommelen. Livet til begge kunne ikke reddes, det var den eller meg.

Edderkopper er kos da... Larver derimot... Huff

Lenke til kommentar

Mnjaaa.. Vet ikke helt.. Tarantella kan jeg være enig i er verre, men..

Lenke til kommentar
Edderkopper er kos da... Larver derimot... Huff

Sånne feite sommerfugllarver, virker som en stor og saftig klump med guffe som kan eksplodere i mer guffe.

Var en edderkopp på det ene badet, så jeg brukte det andre :!: .

Tanken på at skapningen går på meg, åh fy faen.

Lenke til kommentar
Edderkopper er minst like jævlige som maur, kan ha noe med en viss film og et visst spill i min barndom ...

Og vepser, gah! :| Angst og noia for min del :|

Arachnofobia?

Liker ikke å møte edderkopper i spill, eller generelt små ting (og store edderkopper).

WoW teller ikke, men skumle spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...