CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fargoth, hvis din profil-informasjon stemmer, så må jeg bare gratulere deg med dagen på etterskudd. Hurra Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forslag til film å se? Kanskje jeg er spesiell (selv om noen av kameratene mine er enige), men jeg kunne godt sett Commando 1 gang i uka. Utrolig film til å være en 80-talls hjernedød actionflick. Sleng den i spillern uansett om du har sett den før eller ei. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Commando har jeg sett 2 ganger for mye, spar meg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.imdb.com/title/tt0478087/ Denne da? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jippi, jeg har fått influensa. (...og nå som det er juleferie da.....) God bedring. Takk. Fargoth: Den største glede er skadefryd. +1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.imdb.com/title/tt0478087/ Denne da? Den der er helt grei, en OK film å se med gutta, intet mer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fargoth, hvis din profil-informasjon stemmer, så må jeg bare gratulere deg med dagen på etterskudd. Hurra Takk takk. Morsomt at profilen blir lest nå som jeg ikke er jente lengre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fargoth, hvis din profil-informasjon stemmer, så må jeg bare gratulere deg med dagen på etterskudd. Hurra Takk takk. Morsomt at profilen blir lest nå som jeg ikke er jente lengre. Hehe, jenter ser jeg etter andre steder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fargoth, hvis din profil-informasjon stemmer, så må jeg bare gratulere deg med dagen på etterskudd. Hurra Takk takk. Morsomt at profilen blir lest nå som jeg ikke er jente lengre. Hehe, jenter ser jeg etter andre steder http://www.smil-norge.no ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.smil-norge.no ? Nææh, er noe som heter "Social life", også kalt "IRL".. Det er der jeg pleier å jakte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvor kan jeg laste ned det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvor kan jeg laste ned det? www.Download.com Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Æsj, jeg finner bare betal-versjonen av IRL og Social Life. Noen som har en crack? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Æsj, jeg finner bare betal-versjonen av IRL og Social Life. Noen som har en crack? Du kan jo prøve "The Sims" hvis du vil, blir nesten det samme. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Fargoth, hvis din profil-informasjon stemmer, så må jeg bare gratulere deg med dagen på etterskudd. Hurra Takk takk. Morsomt at profilen blir lest nå som jeg ikke er jente lengre. Hehe, jenter ser jeg etter andre steder Ut fra responsen jeg fikk med rosa ikon er det en stor andel menn her inne som ikke følger ditt eksempel.. Ønsker du at noen kommer på din arbeidsplass eller studieplass og forteller om sadomasochisme og andre beslektede seksuelle preferanser?Hmm, noe for den norske skolen? Endret 22. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hmm, noe for den norske skolen?Få det ut av listen over diagnoser hvertfall. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Æsj, jeg finner bare betal-versjonen av IRL og Social Life. Noen som har en crack?Det finnes en versjon basert på GPL. Selv kjører jeg IRL via virtualisering, det gir meg et ekstra lag med kontroll som også gir meg den sikkerheten jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ok, you lost me. Jeg kjeder meg så fælt nå at jeg vurderer å fullføre Starcraft-campaignene. Det ble litt kjedelig etter jeg ble ferdig med Terran. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hmm, noe for den norske skolen?Få det ut av listen over diagnoser hvertfall. Der er jeg helt enig, det er både stigmatiserende og uverdig å kategorisere slike preferanser som psykiske avvik. Men jeg tror det må et par generasjonsskifter til før potetlandet Norge følger etter andre foregangsland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Får jeg reklamere med nyopplastede bilder på samtlige av de to bildelinkene i signaturen min? Ikke at det ble noen stor suksess turen i dag. Vanskelig å finne noen motiver når det bare er myr og myr å se så langt øyet rekker. Men i morgen blir det tur i en skog for å se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg