NikkaYoichi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jaja, det får gå greit - siden det er vintersolverv og all ting. Smaken er som baken, jeg kan godt forstå at enkelte ikke liker blåmuggost, for det er ganske stram og spesiell smak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Årets minste dag i dag! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 22. des må være den kjipeste dagen ever Man bare venter på Lille julaften Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg venter ikke på noe som helst, jeg har min første fridag i dag. Jeg nyter hvert øyeblikk med stillhet, fred og ro. Ingen er hjemme, det er mørkt ute, jeg har Cola og jeg vurderer film. Julen er for småbarn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg venter ikke på noe som helst, jeg har min første fridag i dag. Jeg nyter hvert øyeblikk med stillhet, fred og ro. Ingen er hjemme, det er mørkt ute, jeg har Cola og jeg vurderer film. Julen er for småbarn.Jeg er i samme båt. Har nettopp levert inn årets siste innlevering, å fått sendt siste rest av pliktgaver før postkontoret stengte. Heineken rakk jeg øgså å få kjøpt innen tiden, og jeg har cola. Jeg vurderer også film, The Train glimtet nettopp med sitt nærvær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Man er aldri for gammel for å leke i snøen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Man er aldri for gammel for å leke i snøen. Det er vel noe du pleier å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Når jeg er på jobb så.^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nu skal vi *host*dra til skævven og hogge ned et tre*host! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lars: Jeg fikk ikke noe svar på forslaget med hakket spinat og blåmuggost i kyllingfilétene. Har noen smakt pizzae med blåmuggost? Bestilte det en gang... Første stykket var ikke så værst, men så fant en av oss ut at det var muglet ost vi spiste. Plutselig smakte ikke pizzaen så godt lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nu skal vi *host*dra til skævven og hogge ned et tre*host! Already done! Skal pynte det seinare i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lars: Jeg fikk ikke noe svar på forslaget med hakket spinat og blåmuggost i kyllingfilétene. Har noen smakt pizzae med blåmuggost? Bestilte det en gang... Første stykket var ikke så værst, men så fant en av oss ut at det var muglet ost vi spiste. Plutselig smakte ikke pizzaen så godt lenger. Hva da med de ostene som serveres med levende mark i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Teguilla med åmer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Teguilla med åmer. Der tar du feil Det finnes ikke tequila med åmer/mark i. NOM-standarden er ganske streng. Du tenker på Mezcal. Tequila er forøvrig en mezcal, men standarden for tequila er smalere. Bl.a. så kan man kun benytte seg av BLÅ agave når man lager tequila. Pluss at det må komme fra rette distriktet. Omtrent som Champagne kun er fra et distrikt. Mezcal kan lages på all agave og har i noen tilfeller åmer/mark i flasken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lars: Jeg fikk ikke noe svar på forslaget med hakket spinat og blåmuggost i kyllingfilétene. Høres nydelig ut. Må prøve det. Må bare handle det inn først. Ta heller å skjær fileten i biter, stek de i to deler olje og en del soyasaus(kikkoman)kok ris og grønnsaker som du så steker sammen med kyllingen mot slutten (ha i mer av blandlingen olje og soya. Istedet for å kaste bort god kylling (er min mening ) Litt sent men... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sent men godt tips. Kjenner jeger sulten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du bør prøve en gang hvertfall, jeg synes det er kjempegodt =) Sulten, hmm du sier noe der... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Du bør prøve en gang hvertfall, jeg synes det er kjempegodt =)Sulten, hmm du sier noe der... Ikke noe kyllingfilét på kvelden, ta en seigmann! Har bare tre dessverre... Endret 22. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg tar den røde. Vi har bare fryste kyllingfileter uansett, og jeg orker ikke lage det heller for jeg har både bakt hele dagen og sloss med brodern i dag xD Edit: jeg drepte cafeen O_o Endret 22. desember 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Folk døde vel av overraskelse fordi du skrev noe istedenfor bare å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg