Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter ikke på noe som helst, jeg har min første fridag i dag. Jeg nyter hvert øyeblikk med stillhet, fred og ro. Ingen er hjemme, det er mørkt ute, jeg har Cola og jeg vurderer film. Julen er for småbarn.
Jeg er i samme båt. Har nettopp levert inn årets siste innlevering, å fått sendt siste rest av pliktgaver før postkontoret stengte. Heineken rakk jeg øgså å få kjøpt innen tiden, og jeg har cola. Jeg vurderer også film, The Train glimtet nettopp med sitt nærvær.
Lenke til kommentar
Lars: Jeg fikk ikke noe svar på forslaget med hakket spinat og blåmuggost i kyllingfilétene.

Har noen smakt pizzae med blåmuggost? Bestilte det en gang... Første stykket var ikke så værst, men så fant en av oss ut at det var muglet ost vi spiste. Plutselig smakte ikke pizzaen så godt lenger.

Lenke til kommentar
Lars: Jeg fikk ikke noe svar på forslaget med hakket spinat og blåmuggost i kyllingfilétene.

Har noen smakt pizzae med blåmuggost? Bestilte det en gang... Første stykket var ikke så værst, men så fant en av oss ut at det var muglet ost vi spiste. Plutselig smakte ikke pizzaen så godt lenger.

Hva da med de ostene som serveres med levende mark i?

Lenke til kommentar
Eller Teguilla med åmer.

Der tar du feil Det finnes ikke tequila med åmer/mark i. NOM-standarden er ganske streng. Du tenker på Mezcal. Tequila er forøvrig en mezcal, men standarden for tequila er smalere. Bl.a. så kan man kun benytte seg av BLÅ agave når man lager tequila. Pluss at det må komme fra rette distriktet. Omtrent som Champagne kun er fra et distrikt. Mezcal kan lages på all agave og har i noen tilfeller åmer/mark i flasken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Høres nydelig ut. Må prøve det. Må bare handle det inn først. :p

Ta heller å skjær fileten i biter, stek de i to deler olje og en del soyasaus(kikkoman)kok ris og grønnsaker som du så steker sammen med kyllingen mot slutten (ha i mer av blandlingen olje og soya. Istedet for å kaste bort god kylling (er min mening :p) Litt sent men...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Jeg tar den røde. Vi har bare fryste kyllingfileter uansett, og jeg orker ikke lage det heller for jeg har både bakt hele dagen og sloss med brodern i dag xD

Edit: jeg drepte cafeen O_o

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...