Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje ikke så lurt nei Flott jeg er en mann på 40 med tre barn og kone. Hørte dere det, alle sammen?? gjort er gjort.. men du vet vel at om du blir kjæresten til Rach, så får du plusspoeng av meg angående sneglen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Åh herregud. Above & Beyond - Tri-State er så herlig behagelig album! MMMMMMMMM Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eplet skulle spille xbox, så du får tafse på meg i mellomtiden Xbox... Jaja, hva har du gjort i dag da? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje ikke så lurt nei Flott jeg er en mann på 40 med tre barn og kone. Hørte dere det, alle sammen?? gjort er gjort.. men du vet vel at om du blir kjæresten til Rach, så får du plusspoeng av meg angående sneglen? Oooooh, snegle Veldig fristende! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Oooooh, snegle Veldig fristende! skal jeg fortelle han att det kunne vært intressant og være kjæresten hans da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Xbox... Jaja, hva har du gjort i dag da? Jah, tard hun er, som bare stikker av, på den måten... Tja, jeg har... ja hva har jeg egentlig gjort i dag? Jeg føler at livet mitt bare er en reprise fra i går.. =/ Du da? eller, dere da, så det er av allmen interesse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Til Hel med vann som smaker klor og har alt for høyt kalkinnhold til at det er behagelig å drikke >< Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du da? eller, dere da, så det er av allmen interesse Jeg har sjoko-is, vil du også ha? *lokke med sjoko-is* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har sjoko-is, vil du også ha? *lokke med sjoko-is* Sjoko-is *spise* ^^ Tusen takk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Argh! Må si at jeg blir litt lei av de PUAfolka, selvom de bare prøver å hjelpe ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Argh! Må si at jeg blir litt lei av de PUAfolka, selvom de bare prøver å hjelpe ... PUA? men du svarte ikke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Argh! Må si at jeg blir litt lei av de PUAfolka, selvom de bare prøver å hjelpe ... Du er vel ikke helt alene om å tenke at PUA ikke er løsningen . Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Argh! Må si at jeg blir litt lei av de PUAfolka, selvom de bare prøver å hjelpe ... PUA? men du svarte ikke Selvfølgelig gjør jeg hva som helst for å få snegle *rope med høy, singrende, desperat stemme* Ja, PUA, pick up artist og master og alle de der... Vet de prøver å hjelpe, men noen ganger kommer de bare i veien, med de oppsettene sine og jeg-vet-best-minen sin. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pickupartists? selvfølgelig ja... hvor er hodet mitt? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Argh! Må si at jeg blir litt lei av de PUAfolka, selvom de bare prøver å hjelpe ... Du er vel ikke helt alene om å tenke at PUA ikke er løsningen . Thank you! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 selvfølgelig ja... hvor er hodet mitt?I ballongen på avataren din. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei nå skal vi legge oss og se på Uti vår hage 2 og lese bilteori! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har ikke noe troa på PUA kenny-, jeg IRCer. Vel, sjeldnere og sjeldnere for tiden. Jeg prøver å slutte 10 år siden jeg starta nå, fortsatt ikke klart å slutte helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg