Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke virkelighetsflukt. Sånn. Alternativ virkelighet. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 tviler på at alt på pcen din er kjøpt og betalt og har gyldige lisenser... Jeg bor ikke der lenger Edit: hey, warnen min er borte må ikke si at warnen din er borte skrollan, e-penisen din ble nettopp flere centimeter kortere... kjeften din E-penisen min er flere desimeter lenger enn din Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan dere slutte å quote så jævlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 tviler på at alt på pcen din er kjøpt og betalt og har gyldige lisenser... Jeg bor ikke der lenger Edit: hey, warnen min er borte må ikke si at warnen din er borte skrollan, e-penisen din ble nettopp flere centimeter kortere... kjeften din E-penisen min er flere desimeter lenger enn din det er jeg klar over, men du vil ikke at din egen skal bli kortere? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg ikke har internett måtte "SO" selvfølgelig komme tilbake Ligger langt bak i postinga... Why? Er det en ondskapsfull gjeng som hater meg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Enig. Vi hadde vel regler for det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Når jeg ikke har internett måtte "SO" selvfølgelig komme tilbake Ligger langt bak i postinga... Why? Er det en ondskapsfull gjeng som hater meg? Ja. Og de er mange! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det er jeg klar over, men du vil ikke at din egen skal bli kortere? jeg har mye å ta av vettu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *ofre dagens middag: løvstek med pommes frites og fløtesaus, til gudinne Demille, bare for å ha noe å bruke tid på før man skal ut og sparke ball* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg har mye å ta av vettu lies... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja.Og de er mange! Huff da Men jeg kan banke alle Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fløtesaus? Syns Demille er har fin kropp fra før av jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Huff da Men jeg kan banke alle ...De har en vaskemaskin, en mannevond kattunge og en øks. Er du sikker? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er en mannevond kattunge med øks! (For de som husker bildene mine). Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ...De har en vaskemaskin, en mannevond kattunge og en øks. Er du sikker? Jeg har tørketrommel, en mannevond (og generellt menneskevond lillebror) og en tang. Jeg er sikker Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg er så lei av mintsjokolade akkuratt nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fløtesaus er det beste jeg vet, er vel derfor jeg ofrer det. Gir ikke det mening? Ofre det beste man vet til guden / gudinna man tilber? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 lies... or not Du vet like godt som meg at alt jeg sier er sannhet.... jeg er ufeilbarig! /emperor-mode = true Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har tørketrommel, en mannevond (og generellt menneskevond lillebror) og en tang. Jeg er sikker Jaaa.. Lillebroren din er på ditt lag, ja.. *krysse av på "fordeler"-listen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg