Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PayPal er tards!

Jeg husker ikke hvilken e-postadresse jeg registrerte meg med, og vet derfor ikke hvilken konto som er min. Jeg får ikke tilsendt mail fordi at jeg ikke husker hvor jeg bodde den gangen jeg registrerte kontoen min. Ny konto? Tja, det får jeg heller ikke lov til, fordi kredittkortet mitt er registrert på den kontoen jeg ikke får logge inn på.

Det som er moro er at de spør etter:

Fornavn

Etternavn

Postnummer

Telefonnummer

4 siffer av kredittkortet mitt!!!!!

Faen, hvis jeg har kredittkortet mitt og navnet mitt, holder ikke det i lange baner?! JO! Hva i svarte skal jeg med PayPal-kontoen til noen hvis jeg har klart å stjele kortet deres?! IKKE EN DRITT!

Beklager rant, men nå er jeg pissed.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Natt på hotel? Oo
Ja? Sånn siden jeg jobber på hotell er det ikke langt heller. Men nå er det for sent.

Har ikke fått med meg de andre rådene eller noe sånt, men legg et bananskall i microen med døra åpen over natta. Når du står opp, så har di igjen døra og griller fluene på full styrke i 2 minutter. =)
Kan bli litt vanskelig. For øyeblikket er jeg i kiosk, og det er en softismaskin som var litt fucket som var problemet. Men nå har jeg druknet jævlene i ett vannbad, tilsatt alle de typer kjemikalier jeg kunne finne i kiosken, og det er en del. Så nå går det ikke ann å stå bak disken, for, vel, det er litt lite oksygen. 8D

Haha, jævlig bra gjort :p

Lenke til kommentar
Det var tider det. :wee:

Jeg var fremdleles ung og dum, og det var fremdeles litt liv på forumet. Det har gått fra mye latter, til mye frustrasjon når jeg er innom her. :ermm:

Akkurat slik som meg :wee:

Da jeg kom inn i sosialt-delen het den Off Topic og det var liv her

Jepp, men det er vel ikke så lenge siden de har endret på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Egentlig ikke, Anfall. Bivirkningene var en helvetes hodepine, og kvalme. 8D

Eg veit du ELSKA da! ^^ Men jeg er stolt over deg, synd jeg ikke var der og filmet det.

Lenke til kommentar
Hmm... mulig vi kline villt, hvem vet? :blush:

Den kan jeg hvertfall, selv om bildet av hu ekle jenta ikke mante fram noen minner.

Hang en del på forumet før jeg registrerte meg (for å snakke om WoW :blush: ), og husker ikke særlig mye av det som har skjedd, selv om jeg leste mye.

Var også et par ganger noen kamerater og jeg gikk inn på off topic sammen for å le av alle de dumme innleggene sammen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som syntes at Max Manus var middelmådig og som ikke følte noe annet enn et evig røyksug og at jeg ble kvalm av litt for mange closeups av Aksel Hennie?

Jeg følte bare noe en gang, og det var på slutten med Haakon 7 i bilen.

Er enig i at det var litt mye Axel Hennie, og silikonleppene hans.

Og slutten var litt langdryg.

Men ellers en flott film, og de andre skuespillerene så så kule ut (de passet så inn i rollen og var ikke med fordi de var et navn).

Mye artig humor og :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er jeg den eneste som syntes at Max Manus var middelmådig og som ikke følte noe annet enn et evig røyksug og at jeg ble kvalm av litt for mange closeups av Aksel Hennie?

Jeg følte bare noe en gang, og det var på slutten med Haakon 7 i bilen.

Jeg hadde og blitt kvalm av for mange closeups av Axel Hennie :D men får bare prøve å ignorere det når jeg en gang skal se filmen. Skjønner ikke hva som er hot med den fyren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...