Llandari Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Med anlegg antar jeg Med what? Ja, stående blir kanskje litt vanskelig. :/ Du har skutt lenge? Nei, ikke stort egentlig - et og et halvt år. Ga opp for lenge siden da jeg fant ut at rullestolbrukere visstnok ikke kan delta på stevner - de har visst egne klubber for slikt, og nærmeste var i Larvik Hørt noe så diskriminerende? Med anlegg. Altså noe å legge våpenet på. Ikke så greit å delta på stevne som rullestolbruker, når det er bestemte skytestillinger som skal benyttes. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Quicko: Er rotten død nå ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Enda en, jeg har ikke vent meg til Lemon enda. Det begynner å komme noen nå. God bless the new generation! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ikke så greit å delta på stevne som rullestolbruker, når det er bestemte skytestillinger som skal benyttes. Fristil er bra Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Takk for at du spurte Bruno! Jeg skulle egentlig skrive det på forumet, men tenkte at ingen brydde seg. Forkorter historien litt (tar ikke med all oppsykingen som skjedde i forkant): Jeg fant han på badet en natt, hylte som ei kjerring, smalt igjen døra til stua, og la meg. Morran etter måtte jeg på dass, så jeg fant en kost og dytta jævelen ut av leiligheten. Så spilte jeg hockey med han noen meter, smalt han inn i veggen og ned trappa. Han lå og kava med potene, så jeg sto og slo på han til han slutta. Ryggen hans ble flat, og det dannet seg en blodpytt under hodet. Følte meg rimelig ille en liten stund, fordi jeg hadde et hamster som minte meg sterkt om han da jeg var yngre. Likevel gav det en enorm følelse av maskulinitet, og jeg følte meg som en MANN de neste dagene. Sinnsykt deilig. Endret 21. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Natt på hotel? OoJa? Sånn siden jeg jobber på hotell er det ikke langt heller. Men nå er det for sent. Har ikke fått med meg de andre rådene eller noe sånt, men legg et bananskall i microen med døra åpen over natta. Når du står opp, så har di igjen døra og griller fluene på full styrke i 2 minutter. =)Kan bli litt vanskelig. For øyeblikket er jeg i kiosk, og det er en softismaskin som var litt fucket som var problemet. Men nå har jeg druknet jævlene i ett vannbad, tilsatt alle de typer kjemikalier jeg kunne finne i kiosken, og det er en del. Så nå går det ikke ann å stå bak disken, for, vel, det er litt lite oksygen. 8D Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 haha Quicko, well done Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Enda en, jeg har ikke vent meg til Lemon enda. Det begynner å komme noen nå. God bless the new generation! Jeg husker når det bare var to, darkness og ananas.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har noen her sett PS I love you? vurdere å sette den på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Med anlegg. Altså noe å legge våpenet på.Ikke så greit å delta på stevne som rullestolbruker, når det er bestemte skytestillinger som skal benyttes. Oh, ja. Prøvde uten også, var ikke så ille egentlig. Vet Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har noen her sett PS I love you? vurdere å sette den på. Sett den. Rar film. Søt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror jeg kom inn i sosialt-delen den gang når demille var ny. Husker bundy og slik iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 utifra bakdelen ser du ut som en skikkelig grinefilm. Jaja la gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok Fargoth det der var bare creepy Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok Fargoth det der var bare creepyDu er for ung til å huske hendelsen, med mindre du har en forumhistorie før 2006. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ny dag. Friskere avatar fra meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok Fargoth det der var bare creepyDu er for ung til å huske hendelsen, med mindre du har en forumhistorie før 2006. Jeg husker det! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 .. Who's dat? Hint hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg