Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva regner man som gd skytter= Broren min hveder han har 93 på 10 skdd@200m. Er det bra?

Vanligvis så bruker man å skille på tideler, ikke på hele poeng. Treffer du utenfor innertier så er du vanligvist fucked. :D

Eh, er ikke veldig mange konkurranser man skiller på tideler altså.

Lenke til kommentar
Du kommer ikke langt når jeg kommer etter deg med hagla :ph34r:
Alle vet at kvinnfolk ikke kan skyte.

Jeg er visst ikke jente. For jeg er faen så flink med skytevåpen.

*f9z*

Hva regner man som gd skytter= Broren min hveder han har 93 på 10 skdd@200m. Er det bra?
På trening skøt jeg i snitt 247 av 250 med .22 @ 100m - sittende :p

EDIT: 25 skudd, that is.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja,som eneste trønder her(sikkert) så må det jo bli meg da.

Hva er problemet?

Nicka ist trønder too

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hjelp. Hjelp, hjelp, hjelp. Jeg trenger ett mannfolk. Ett skikkelig barskt mannfolk som er villig til å redde meg. Jeg betaler sånn ca hva som helst. HVA SOM HELST, for pokker. ._.

Hva nå? Har du innsett at Espen ikke er barsk nok for deg?

Lenke til kommentar

Espen er barsk nok for meg, men han er såvidt ferdig på jobb, og da kan jeg ikke dra ham opp på sykehuset.

Jeg avskyr, hater, og alle andre negative ord, bananfluer. Og nå har det vist seg at historien om at alle trodde noen gjorde det, men ingen gjorde det kan slå til. Nå er jeg den noen som må gjøre det til slutt. Ingen av de nyeste her oppe har visst om det ene avløpet til softismaskinen. Men det var flere av oss som hadde ansvar for rengjøring av softismaskinen. Ingen av de gamle har tenkt over at ingen av de nye vet om den. Nå er det mørkebrun softismix nedi der, nesten sort av bananfluer. Og det er min oppgave å få dem bort i natt. GAWD JEG HATER DE EKLE TINGENE. ._.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Noen mil vest for Trondheim i luftlinje, så finner man vel barskingenes virkelige opphav... Moi...eller hva det nå enn heter.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...