Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei folkens! Hva snakker dere om da? Djevler og kjæresteklubber? ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jøss så at Skarstad har 270 innlegg her. 270 negative innlegg Jeg har 45 innlegg. Batnobbit*6=Skarstad. Hvis du forsetter slik kan det fort bli Batnobbit*12= 560. Hvis jeg har 1000 innlegg da har du skrevet 6000 negative innlegg. Hvis man setter dette i perpektiv så blir det mer innlegg enn i Metaltråden. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmmm, jeg lurer på hvor det har blitt av Bundy Jeg lurer på hvor det ble av Eplefe. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei folkens! Hva snakker dere om da? Djevler og kjæresteklubber? ^^ og bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aces Vil du ha nystekte vafler? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aces? har du foresten en kjæreste? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei folkens! Hva snakker dere om da? Djevler og kjæresteklubber? ^^ og bundy Aha, mystisk forsvunnet? Ser på CSI, der folk forsvinner .... Aces Vil du ha nystekte vafler? Ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 *gi nystekte vafler til* Det er forresten alt jeg har spist i dag. Skulle tror jeg var lei av vafler, så mye som jeg har spist i det siste Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg lurer på hvor det ble av Eplefe. Eplet skulle spille xbox, så du får tafse på meg i mellomtiden Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Aces? har du foresten en kjæreste? Ja, har kone og tre barn Endret 17. januar 2008 av Aces Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er hverken gutt, eller har kjæreste så jeg tror nok ikke det er plass til meg i klubben jeg er fult klar over att du ikke er gutt... men du skjønner det att om Rach skal få bli medlem, så trenger han en kjæreste... og du er jo en jente Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det eneste negative med vafler er at det ikke metter noe særlig. Du blir fullstappa i magen, men det gir ikke noe ordentlig metthetsfølelse, ei heller samme nytelsen som en saftig biff... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 *gi nystekte vafler til* Det er forresten alt jeg har spist i dag. Skulle tror jeg var lei av vafler, så mye som jeg har spist i det siste Du kan lage vaffelkake med is imellom! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm... det er stress å sitte på laptopen til mamma, i lengden. Jeg tror jeg stikker opp på min egen pc igjen... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aces? har du foresten en kjæreste? Jeg er hverken gutt, eller har kjæreste så jeg tror nok ikke det er plass til meg i klubben Du har nok visse fordeler som kunne vært å foretrekke. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er hverken gutt, eller har kjæreste så jeg tror nok ikke det er plass til meg i klubben jeg er fult klar over att du ikke er gutt... men du skjønner det att om Rach skal få bli medlem, så trenger han en kjæreste... og du er jo en jente Vent nå litt, mister! Når ble jeg med i denne dateklubben? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aces? har du foresten en kjæreste? Jeg er hverken gutt, eller har kjæreste så jeg tror nok ikke det er plass til meg i klubben Du VET du har lagt gullegget for å få en "smule" oppmerksomhet fra en god del her inne nå? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vent nå litt, mister! Når ble jeg med i denne dateklubben? i samme sekund du fortalte at du var singel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 *gi nystekte vafler til* Det er forresten alt jeg har spist i dag. Skulle tror jeg var lei av vafler, så mye som jeg har spist i det siste Du kan lage vaffelkake med is imellom! God idé *finne frem sin elskede Mövenpic Swiss Chocolate* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Aces? har du foresten en kjæreste? Jeg er hverken gutt, eller har kjæreste så jeg tror nok ikke det er plass til meg i klubben Du VET du har lagt gullegget for å få en "smule" oppmerksomhet fra en god del her inne nå? Kanskje ikke så lurt nei Flott jeg er en mann på 40 med tre barn og kone. Hørte dere det, alle sammen?? Å, Bones er så spennende^^ Elsker det og CSI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg