Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hei paien! :D Eneste andre medlemmet i "nerder med kjæreste"-klubben så langt. :wee:

Vi må bedrive litt rekrutering. Første opptsaksprøve kan være å fikse stasjonærmaskinen min. Det bare rykker i cpu-, strømforsynings- og skjermkortvifta når jeg skrur den på. :(

Then fix me dame!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei paien! :D Eneste andre medlemmet i "nerder med kjæreste"-klubben så langt. :wee:

Vi må bedrive litt rekrutering. Første opptsaksprøve kan være å fikse stasjonærmaskinen min. Det bare rykker i cpu-, strømforsynings- og skjermkortvifta når jeg skrur den på. :(

synes det er litt egoistisk... :p hva med att de må spandere en bedre middag på de medlemmene i klubben?  

Lenke til kommentar
synes det er litt egoistisk... :p hva med att de må spandere en bedre middag på de medlemmene i klubben?
Mat er ikke viktig. Pc-en min er viktig. :p

Du kan få piske dem eller noe mens de reparer den, så det blir det gøy for deg og?

Lenke til kommentar

men dette er en boys only klubb ikke sant? for nora er jo god i photoshop, og HTML... og vet ikke helt om jeg vil ha henne i klubben :p

Lenke til kommentar
Mat er ikke viktig. Pc-en min er viktig. :p

Du kan få piske dem eller noe mens de reparer den, så det blir det gøy for deg og?

deal!

sorry for mange poster, men den første skulle jeg redigere... og den andre trodde jeg att jeg var rask nok til og få den inn i den siste posten min...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
men dette er en boys only klubb ikke sant? for nora er jo god i photoshop, og HTML... og vet ikke helt om jeg vil ha henne i klubben :p
Jentelus?! IEEEEK! Nei, nei, boys only. Man må bevise at man har kjæreste, men det kan gjøres via bilder.. eller gruppesamtale på msn og cam. :wee:
Lenke til kommentar
Jeg er nerd, og hadde kjæreste, kan jeg joine klubben?

Eller skal jeg evt lage en egen klubb for "nerder som ikke vil binde seg til ett nytt forhold" klubben?

for att du skal være godkjent, så må du ha en kjæreste (kjønn ikke viktig) og h*n bør være aktivt medlem av forumet...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Eller skal jeg evt lage en egen klubb for "nerder som ikke vil binde seg til ett nytt forhold" klubben?

Sorry, du må ha dame på innmeldingstidspunkte. (eller kjæreste da. ;))

Du kan godt lage din egen klubb, men det erbare vår som er kul. :p

Lenke til kommentar

for att du skal være godkjent, så må du ha en kjæreste (kjønn ikke viktig) og hun bør være aktivt medlem av forumet...

Heh, rart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...