L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg sitter i huset i Oslo, i fylket Oslo i landet Norge.. -.- Jeg sitter på Nustad, i byen Langesund, i fylket Telemark, i Landet Norge, i verdensdelen Europa, på kontinentet Eurasia, på planeten Tellus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg ligger på sofan i Orkanger. (En by i Sør-Trøndelag) Norge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg sitter på Sletten, i byen Bergen, i fylket Hordaland, i Landet Norge, i verdensdelen Europa, på kontinentet Eurasia, på planeten Tellus i galaksen melkeveien. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, men ikke før neste torsdag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Badekar + Asus eee 900 + SSH + Stasjonær pc = Jeg ligger i badekaret og streamer musikk fra stasjonære pc-en på rommet. Latskap? Nei, du tuller. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg sitter på Sletten, i byen Bergen, i fylket Hordaland, i Landet Norge, i verdensdelen Europa, på kontinentet Eurasia, på planeten Tellus i galaksen melkeveien. Sletten sier du... Bor sikkert ikke langt fra søsteren min du da. Hun snakker om Sletten-senteret stadig vekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Badekar + Asus eee 900 + SSH + Stasjonær pc = Jeg ligger i badekaret og streamer musikk fra stasjonære pc-en på rommet. Latskap? Nei, du tuller. ingenuity. You has it Jeg sitter på Sletten, i byen Bergen, i fylket Hordaland, i Landet Norge, i verdensdelen Europa, på kontinentet Eurasia, på planeten Tellus i galaksen melkeveien. Sletten sier du... Bor sikkert ikke langt fra søsteren min du da. Hun snakker om Sletten-senteret stadig vekk. Det er så nært Eplefe at en med god kastearm muligens klarer å treffe bygget. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Eller balltre. Det har jeg gjort. >_< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Håper du mener at du slo en ball dit med balltre, ikke at du kastet et balltre så langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg ligger under dyna, i sofaen, forran tvn, i sokkelleiligheta, i banaveien 3, på innlandet, i Kristiansund, i Møre og Romsdal fylke, i Midt-Norge, i Norge, i Skandinavia, i Europa, på planeten Tellus (aka Jorden), planet nr.3 fra Sola, i Melkeveien. =) ... Plutselig følte jeg meg utrolig lite og ubetydelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ulempe med å feste vifter på cpu-kjøler med 'trikkertape: Hvis noe av den løsner må du inne med saks mens maskina står på for å stoppe flappinga. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ulempe med å fremdeles bruke IDE-disker: Det er for få utganger på nye hovedkort, og Vista liker ikke driverne til Promise-kortet mitt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg slo en ball dit med balltre. Jeg kastet ikke balltreet noen annen plass enn i bakken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Var det jeg regnet med. Er bare noen få hundre meter å gå til deg fra søstern. Yay for kart på Gule Sider Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Skal jeg gå og banke på døren hennes og si "Broren din sier hei!" og så gå igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg slo en ball dit med balltre. Jeg kastet ikke balltreet noen annen plass enn i bakken. Sikker på at du ikke brukte det/kasta det på moren til Therese i stedet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Joa, men det var en annen dag, Lena. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Joa, men det var en annen dag, Lena. Er det nå du skal skrive en erotisk novelle om det hele? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 For your eyes only Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har dere lagt merke til den lille nisselua på VLC-ikonet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg