Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
" hei, jeg heter Lise.. og jeg.. ehm.. møtte datra di på et nettsted.. nei, ikke nettby, men diskusjon.no.. hun sa seg villig til å gi ut nr ditt, i håp om at du hadde giddi å henta meg på byen? Vel.. nå har det seg sånn at jeg er stuck midt i sentrum, og skal oppover en veldig bratt vei som jeg ikke makter i høye hæler.. Så du skjønner sikkert hvor jeg vil hen... "

Er du fra bergen? Da kunne jeg hentet deg på scooteren min? ;)

Følger du ikke med? Jeg skal til Bergen 8 feb til 11 feb for å drekka.. og så skal faren til eplefe hente meg :D Eller duuuu ;)

Lenke til kommentar
Var det ikke på vei hjem du skulle ha skyss?

-"Jeg vil bli shøørt hjem nååååååå!"

-"?"

-"Rbcka sa d var greit å ringe. Hente meg?"

:p

jooo? På vei hjem fra byen ;) Alltid like suksess å feste i bergen føler jeg. Sovna på burgerking en gang da.. den som ligger i gata til venstre for den greia midt i sentrum.. Den åpne plassen liksom.. Der sov jeg oppå tre venninder i 10 min, helt til en random fyr kom å spiste av chipsen min... !

Lenke til kommentar
Var det ikke på vei hjem du skulle ha skyss?

-"Jeg vil bli shøørt hjem nååååååå!"

-"?"

-"Rbcka sa d var greit å ringe. Hente meg?"

:p

jooo? På vei hjem fra byen ;) Alltid like suksess å feste i bergen føler jeg. Sovna på burgerking en gang da.. den som ligger i gata til venstre for den greia midt i sentrum.. Den åpne plassen liksom.. Der sov jeg oppå tre venninder i 10 min, helt til en random fyr kom å spiste av chipsen min... !

Hahahaha xD

Ammagad, Burger King. :love:

Det der skjedde med meg, bare at jeg var VÅKEN da fyren begynte å spise chipsen min xD

Lenke til kommentar
Åh, jeg vil også til Bergen.

Dog ikke har jeg penger, og ikke har jeg noen å dra med.

Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger :p

Stavanger er en fin by da :)

Eplefe: JA, jeg våkna da han grep etter burgern! DON'T TOUCH MAH FOOD!

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Åh, jeg vil også til Bergen.

Dog ikke har jeg penger, og ikke har jeg noen å dra med.

Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger :p

Stavanger er en fin by da :)

Jeg vet, det er min favorittby, både i Norge, Norden, Europa og verden generelt ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...