Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Er du fra bergen? Da kunne jeg hentet deg på scooteren min? Hun skal til Bergen en helg i februar. EDIT: En helg, ikke en elg. Endret 17. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 " hei, jeg heter Lise.. og jeg.. ehm.. møtte datra di på et nettsted.. nei, ikke nettby, men diskusjon.no.. hun sa seg villig til å gi ut nr ditt, i håp om at du hadde giddi å henta meg på byen? Vel.. nå har det seg sånn at jeg er stuck midt i sentrum, og skal oppover en veldig bratt vei som jeg ikke makter i høye hæler.. Så du skjønner sikkert hvor jeg vil hen... " Er du fra bergen? Da kunne jeg hentet deg på scooteren min? Følger du ikke med? Jeg skal til Bergen 8 feb til 11 feb for å drekka.. og så skal faren til eplefe hente meg Eller duuuu Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Var det ikke på vei hjem du skulle ha skyss?-"Jeg vil bli shøørt hjem nååååååå!" -"?" -"Rbcka sa d var greit å ringe. Hente meg?" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei jeg har til tider vansker med å følge med i denne tråden! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Var det ikke på vei hjem du skulle ha skyss?-"Jeg vil bli shøørt hjem nååååååå!" -"?" -"Rbcka sa d var greit å ringe. Hente meg?" jooo? På vei hjem fra byen Alltid like suksess å feste i bergen føler jeg. Sovna på burgerking en gang da.. den som ligger i gata til venstre for den greia midt i sentrum.. Den åpne plassen liksom.. Der sov jeg oppå tre venninder i 10 min, helt til en random fyr kom å spiste av chipsen min... ! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 LIK gruser trondheim 8-1. Foreløpig^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Åh, jeg vil også til Bergen. Dog ikke har jeg penger, og ikke har jeg noen å dra med. Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Neste gang jeg er i bergen skal jeg henge med Eplefe! PS: Se vi pyrra på røykdykkertesten! Endret 17. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Var det ikke på vei hjem du skulle ha skyss?-"Jeg vil bli shøørt hjem nååååååå!" -"?" -"Rbcka sa d var greit å ringe. Hente meg?" jooo? På vei hjem fra byen Alltid like suksess å feste i bergen føler jeg. Sovna på burgerking en gang da.. den som ligger i gata til venstre for den greia midt i sentrum.. Den åpne plassen liksom.. Der sov jeg oppå tre venninder i 10 min, helt til en random fyr kom å spiste av chipsen min... ! Hahahaha xD Ammagad, Burger King. Det der skjedde med meg, bare at jeg var VÅKEN da fyren begynte å spise chipsen min xD Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Åh, jeg vil også til Bergen.Dog ikke har jeg penger, og ikke har jeg noen å dra med. Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger Stavanger er en fin by da Eplefe: JA, jeg våkna da han grep etter burgern! DON'T TOUCH MAH FOOD! Endret 17. januar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Apropo henge med noen forum brukere. Jeg skal til stavanger/Sandnes på lørdag. Hvis det er noen forumbrukere i det området jeg skal(er ikke sikker på hvor, skal bare støtte en venn på en date ) så si ifra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Neste gang jeg er i bergen skal jeg henge med Eplefe! Fordi du digger meg og jeg er evig genial, sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Åh, jeg vil også til Bergen.Dog ikke har jeg penger, og ikke har jeg noen å dra med. Eller tid. Nærmeste jeg kommer tid, er vinterferien, og da har jeg lovt å komme til farmor i Stavanger Stavanger er en fin by da Jeg vet, det er min favorittby, både i Norge, Norden, Europa og verden generelt ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Neste gang jeg er i bergen skal jeg henge med Eplefe! Fordi du digger meg og jeg er evig genial, sant? Jaa.. Eller.. kjenner ikke så mange der! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Neste gang jeg er i bergen skal jeg henge med Eplefe! Fordi du digger meg og jeg er evig genial, sant? Jaa.. Eller.. kjenner ikke så mange der! Neinei, du digger meg og jeg er evig genial. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Neinei, du digger meg og jeg er evig genial. Det gjør vi alle. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hoi! Noen som ser på tvnorge? Manboobs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Neinei, du digger meg og jeg er evig genial. Eller så kjenner han ikke så mange der neida Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hoi! Noen som ser på tvnorge? Manboobs You liek? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 haha.. veldig.. gjett hva jeg har som bakgrunnsbilde på PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg