Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Apropo sex og ord man ikke assosierer med det: Bajse! Er det et vanlig synonym for puling i Oslo? Rareste jeg har hørt! Jeg har innført bais i familien, til og med mor sier bais. Bais betyr fis eller bæsj/bæsjing. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 For meg er bajs absolutt assosiert med bæsj, pga det svenske ordet for bæsj er bajs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Enig i den, bake og sex er ikke det samme i huet mitt.Hvis jeg tenker på det så ser jeg for meg og ha sex på en diger bolledeig eller noe. Haha! x) Bais/bajs betyr bæsj. I alle fall i hovudet mitt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja'a, det jeg tenker óg. Men et par tards Eivind jobber med mener at det erå pule? O.o Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) De tar feil så enkelt. Bajse er det samme som og legge en god kabel. Jeg kan drite i en pose og skrive Bajs på, så sender jeg posen til deg. Så gir du den til de på jobben og sier " her har dere en sikkelig BAJS" Endret 20. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) De er bare retards isåfall. Mulig de har sett eller hørt om den franske filmen Baise Moi!, som lett oversatt betyr Knull meg! Og det uttales ikke som det skrives uansett. Endret 20. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Blir du med på en kjapp bajs på dassen? Creepy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Speaking of banneord. Basskuk, dei er sikkert frå Danmark. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du finner sikkert noen som liker at noen legger en kabel på dem :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Og når ble bæsj, den mest naturlige kroppsfunksjonen i verden som ALLE gjør, uansett farge, rase eller nasjonalitet, et banneord? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du din forbanna bæsj? fungerer like bra det som skjevronka gåsepi.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Basskuk, dei er sikkert frå Danmark. De er visst fra Oslo begge to. Endret 20. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dama mi er også fra Oslo, og hun knakk sammen i latter når hun hørte denne :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hum. Eit lite utdrag frå lista eg fann: Blåbbærpluker. Blåblære. Blåbærtarm. Blånisse. Blårev. Blåsedåse. Blåsefitte. Blåser. Blåsjerm faen. Blåsyrehælvette. Bmw (bayrischer mist wagen = bayersk søppel bil). Bmw = bayerische makkwerken. Bob. Bobbeluskas. Bobbo. Bobby. Bobilhomo. Boblehore. Bobzilla. Bockomosj. Bodlahank. Bogensvine. Bohem. Bokfink. Boklærd. Bokmålsfjott. Bokmålshomse. Bokorm. Bokpuler. Bokseåpner. Bokstavtyv. Bole brum. Bolenerd. Boletryne. Bolke. Bolla feiten. Bolle. Bolle mus. Bolleball. Bollefitte. Bolleklippa nisse. Bolleman. Bollemus. Bollepikk. Bolletryne. Bolsjevik. Bolskjevik. Bolskjevikje. Bolundgrenur. Bomba horetryne. Bombetanna. Boms. Bomullsplukker. Bon jovi. Bonde. Bonde bøger. Bonde dritt. Bonde faen. Bondefaen. Bondefaenskap. Bondefitte. Bondegris. Bondehomo. Bondehore. Bondeknuller. Bondeknøl. Bondekukk. Bondepikk. Bondepop (pop musikk kulturen på bygda). Bondesokk. Bondesoper. Bondesuger. Bondetamp. Bondetryne. Bondetuppe. Bondevikdigger. Bone. Bonehead. Bonghole. Bonglehode. Bongo bob. Bongoboner. Bonjævel. Bonkuk. Bonlapp. Boobie. Bordell. Bordvifte. Borgbælmer. Borgfjæring. Bosj. Bosshore. Bossknullar. Bossmann. Bottolf (uttales båttålf). Bowlingbitch. Boy band fjert. Boy band skeiving. Boy band suger. Boy band tissemann. Boybandfan. Boybandwannabe. Boytoy. Braindead. Endret 20. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dama mi er også fra Oslo, og hun knakk sammen i latter når hun hørte denne :!: Jeg fatter bare ikke hvor de har fått det fra. Noe sier meg at det ligger en heftig misforståelse bak detta et sted. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg vil gjøre det veldig klart at baking er ikke assosiert med noe seksuelt i Bergen. Sånn at det er sagt. Det er bare Aidskake og Milanjo som er skitne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jo men altså, da kan man jo assosiere hva som helst med sex isåfall. "Brunost" f.eks. Åj så skitten jeg er, lizzmm. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Boller i ovnen er gravid fremdeles ikke sex. Regner med jomfrufødsler ikke er så vanlig, og tenkte det er en grunn til at folk assosierer baking med sex. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Neei. Men det er i utgangspunktet Aidskake sin feil at Milanjo assosierer baking og kake med sex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men INGEN assosierer baking med sex uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg