Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Apropo sex og ord man ikke assosierer med det: Bajse! Er det et vanlig synonym for puling i Oslo? :dontgetit:

Rareste jeg har hørt! Jeg har innført bais i familien, til og med mor sier bais. Bais betyr fis eller bæsj/bæsjing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Enig i den, bake og sex er ikke det samme i huet mitt.

Hvis jeg tenker på det så ser jeg for meg og ha sex på en diger bolledeig eller noe.

Haha! x)

 

Bais/bajs betyr bæsj. I alle fall i hovudet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hum.

 

Eit lite utdrag frå lista eg fann:

 

 

Blåbbærpluker. Blåblære. Blåbærtarm. Blånisse. Blårev. Blåsedåse. Blåsefitte. Blåser. Blåsjerm faen. Blåsyrehælvette. Bmw (bayrischer mist wagen = bayersk søppel bil). Bmw = bayerische makkwerken. Bob. Bobbeluskas. Bobbo. Bobby. Bobilhomo. Boblehore. Bobzilla. Bockomosj. Bodlahank. Bogensvine. Bohem. Bokfink. Boklærd. Bokmålsfjott. Bokmålshomse. Bokorm. Bokpuler. Bokseåpner. Bokstavtyv. Bole brum. Bolenerd. Boletryne. Bolke. Bolla feiten. Bolle. Bolle mus. Bolleball. Bollefitte. Bolleklippa nisse. Bolleman. Bollemus. Bollepikk. Bolletryne. Bolsjevik. Bolskjevik. Bolskjevikje. Bolundgrenur. Bomba horetryne. Bombetanna. Boms. Bomullsplukker. Bon jovi. Bonde. Bonde bøger. Bonde dritt. Bonde faen. Bondefaen. Bondefaenskap. Bondefitte. Bondegris. Bondehomo. Bondehore. Bondeknuller. Bondeknøl. Bondekukk. Bondepikk. Bondepop (pop musikk kulturen på bygda). Bondesokk. Bondesoper. Bondesuger. Bondetamp. Bondetryne. Bondetuppe. Bondevikdigger. Bone. Bonehead. Bonghole. Bonglehode. Bongo bob. Bongoboner. Bonjævel. Bonkuk. Bonlapp. Boobie. Bordell. Bordvifte. Borgbælmer. Borgfjæring. Bosj. Bosshore. Bossknullar. Bossmann. Bottolf (uttales båttålf). Bowlingbitch. Boy band fjert. Boy band skeiving. Boy band suger. Boy band tissemann. Boybandfan. Boybandwannabe. Boytoy. Braindead.

 

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...