Stoop kid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jake Gyllenhaal er overrated, men du har i alle fall bedre smak enn Nora, som liker han Harry-Potter mongisen, Robert Pattinson. Skal se The Crow nå! Er fortsatt litt syk, så utsetter eksamensinnspurten litt til. haha hvorfor det egentlig?syns det er rått å kunne spille piano. morsom hobby. Lyden er kjipere enn gitar, og selve instrumentet er mindre laidback. I tillegg er vel piano det verste instrumentet for kroppsholdningen. Greit med fingerferdigheter, men krum rygg, forhøyede skuldre, plager i sener og ledd. *Grøss*. Men nå er jo data nesten like ille, så jeg burde egentlig holde kjeft. Endret 20. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 bare sitte med god holdning det Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jake Gyllenhaal er overrated, men du har i alle fall bedre smak enn Nora, som liker han Harry-Potter mongisen (...) *Legge sakte til sides The Chamber of fire så skulle bli kveldens film...* NeidaNeida, men regner med du finner The Crow mer enn underholdende Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 The Chamber of Fire? En hybrid mellom Goblet of Fire og Chamber of Secrets? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Måtte google det for å skjønne hva dere snakker om. Glad jeg har holdt meg unna alt av HP-tullet. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 The Chamber of Fire? En hybrid mellom Goblet of Fire og Chamber of Secrets? "Hah,a ja der tok jeg dere!" (Liten feil, er ikke heeelt med på Potter-fronten) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er helt med på potter-fronten. Kan ikke si jeg er helt med når det gjelder filmene, men bøkene har jeg lest opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg datt av etter 2. filmen. Fikk vistnokk ikke med meg at 3-ern var på kino engang. Nattmat: Kyllingnudler og salat i pitabrød! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva driver du egentlig med Shikaru? Sjekka ut tegningene dine, og de var bra. Hadde gjort anatomipugginga mye lettere om jeg kunne tegna strukturene slik. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er helt med på potter-fronten. Kan ikke si jeg er helt med når det gjelder filmene, men bøkene har jeg lest opptil flere ganger. Broren min på 10 holder på med den 2. boka på engelsk nå, han er med på Potter-fronten han! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg datt av etter 2. filmen. Fikk vistnokk ikke med meg at 3-ern var på kino engang. Nattmat: Kyllingnudler og salat i pitabrød! Nam, fikk lyst på nudler nå. Mens vi snakker om pitabrød: det funker jævlig bra som pizzabunn. Altså bare slenge feks kjøttdeig, løkpaprika and shit oppå med ost på toppen og ha i ovnen litt, prøvde det i kveld Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 det er noe alle veit ( eller burde vite ) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er likheten mellom kvinner fra Østerrike og god vin? begge lagres best i kjelleren Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg datt av etter 2. filmen. Fikk vistnokk ikke med meg at 3-ern var på kino engang. Nattmat: Kyllingnudler og salat i pitabrød! Nam, fikk lyst på nudler nå. Mens vi snakker om pitabrød: det funker jævlig bra som pizzabunn. Altså bare slenge feks kjøttdeig, løkpaprika and shit oppå med ost på toppen og ha i ovnen litt, prøvde det i kveld Det heter Pitapizza, vi seller det der jeg jobber (Kundene får velge garnityr) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er likheten mellom kvinner fra Østerrike og god vin? begge lagres best i kjelleren Haha - Insane pervo - kidnapper joke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 det er noe alle veit ( eller burde vite ) Sorry, men jeg hadde faktisk aldri pleid å gjøre det før dama til broren min fant ut at vi skulle lage det. Har plei å ha fyllet OPPI pitabrødet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 æsj nå blei jeg sulten av alt matpratet :< har pizza oppe så jeg burde ikke klage Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Blir sulten selv, men har ikke lyst til å lage særlig med mat. Glemte å kjøpe ferdigblanda salat i butikken i dag, og gidder ikke dra ned på nytt, for langt å gå. Glemte også å kjøpe barberskum, barberblad og et par andre matvarer. Tror jeg må skrive handleliste før jeg drar i butikken. Åja, jeg har forresten ikke fryser eller komfyr i leiligheten. Rart at jeg overlever. Endret 20. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ingen fryser? 0o Neinei, her må man kjøre nesten en time for å komme til nærmeste døgnåpen butikk, så her har man ikke så mye valg enn å lage til noe selv... (Nå ser jeg i grunnen ganske lyst på alt dette med å lage mat, så klage burde jeg egentlig ikke) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Er komfyren jeg savner mest, ingen fryser er egentlig ikke så ille. Jeg drar ned på butikken, kjøper 2 kg kjøtt, og så spiser jeg det opp i løpet av de neste 2-3 dagene. Så er det på'n igjen. Trenger fersk brød uansett, så det går fint. Endret 20. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg