Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jake Gyllenhaal er overrated, men du har i alle fall bedre smak enn Nora, som liker han Harry-Potter mongisen, Robert Pattinson.

 

Skal se The Crow nå! Er fortsatt litt syk, så utsetter eksamensinnspurten litt til.

 

haha hvorfor det egentlig?

syns det er rått å kunne spille piano. morsom hobby.

 

Lyden er kjipere enn gitar, og selve instrumentet er mindre laidback. I tillegg er vel piano det verste instrumentet for kroppsholdningen. Greit med fingerferdigheter, men krum rygg, forhøyede skuldre, plager i sener og ledd. *Grøss*.

 

Men nå er jo data nesten like ille, så jeg burde egentlig holde kjeft.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg datt av etter 2. filmen. Fikk vistnokk ikke med meg at 3-ern var på kino engang.

 

 

Nattmat: Kyllingnudler og salat i pitabrød! :wee:

Nam, fikk lyst på nudler nå. Mens vi snakker om pitabrød: det funker jævlig bra som pizzabunn. Altså bare slenge feks kjøttdeig, løkpaprika and shit oppå med ost på toppen og ha i ovnen litt, prøvde det i kveld :p

Lenke til kommentar
Jeg datt av etter 2. filmen. Fikk vistnokk ikke med meg at 3-ern var på kino engang.

 

 

Nattmat: Kyllingnudler og salat i pitabrød! :wee:

Nam, fikk lyst på nudler nå. Mens vi snakker om pitabrød: det funker jævlig bra som pizzabunn. Altså bare slenge feks kjøttdeig, løkpaprika and shit oppå med ost på toppen og ha i ovnen litt, prøvde det i kveld :p

 

Det heter Pitapizza, vi seller det der jeg jobber :p (Kundene får velge garnityr)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
det er noe alle veit ( eller burde vite ) :p

Sorry, men jeg hadde faktisk aldri pleid å gjøre det før dama til broren min fant ut at vi skulle lage det. Har plei å ha fyllet OPPI pitabrødet :p

Lenke til kommentar

Blir sulten selv, men har ikke lyst til å lage særlig med mat. Glemte å kjøpe ferdigblanda salat i butikken i dag, og gidder ikke dra ned på nytt, for langt å gå.

 

Glemte også å kjøpe barberskum, barberblad og et par andre matvarer. Tror jeg må skrive handleliste før jeg drar i butikken.

 

Åja, jeg har forresten ikke fryser eller komfyr i leiligheten. Rart at jeg overlever.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...