Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Det har jeg også. Skal vi gå i terapi sammen? Vi kan holde hender! :love:
Jeg fikk en klem av en jente på skolen idag, så jeg dropper terapi denne uka :)
Lenke til kommentar
Åh, nå savna jeg å drikke hos deg. :p

haha, du får komme på nyttårsaften, da er det garantert suksess. I fjor lå det folk i buskene å spøy, det var dobbelt så mange folk som sitteplasser, alle drakk altfor mye og ingen fikk tissa for alle spydde, jægershots for den store gullmedaljen og tror bare fire stykker fikk med seg at det faktisk var nyttårsaften :!:

Fant ut at vi skulle ha fest kl 20 samme dag, og inviterte alle som ikke hadde noe sted å være, altså bare nerder og diverse. En fyr lå på sofaen min og spydde i en bøtte hele første dag. haha. Må ha litt liv rundt emg før jeg klarer å få i meg nok øl. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Åh, nå savna jeg å drikke hos deg. :p

haha, du får komme på nyttårsaften, da er det garantert suksess. I fjor lå det folk i buskene å spøy, det var dobbelt så mange folk som sitteplasser, alle drakk altfor mye og ingen fikk tissa for alle spydde, jægershots for den store gullmedaljen og tror bare fire stykker fikk med seg at det faktisk var nyttårsaften :!:

Fant ut at vi skulle ha fest kl 20 samme dag, og inviterte alle som ikke hadde noe sted å være, altså bare nerder og diverse. En fyr lå på sofaen min og spydde i en bøtte hele første dag. haha. Må ha litt liv rundt emg før jeg klarer å få i meg nok øl. :p

Haha, hørtes jo fun ut. Planen var i alle fall å feire nyttår med Lars så får se ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det høres ut som er vanlig dag for meg og l4r5...

Bortsett fra det med bare to øl!

Jasså, driver dere med Rock band bak min rygg?

Tror Lars skal få svare her!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...