Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er ferdig med røykdykkerkurset! Det var ekstremt morsomt! har ikke hatt det så morsomt siden millitæret! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eller.. så kan man begynne på universitetet der det ikke er lekser... hahahaaaa! :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du drepte tråden når du penset temaet over på historie. Suksess! Bæsj så vanskelig det var å skulle være "DJ" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Eller.. så kan man begynne på universitetet der det ikke er lekser... hahahaaaa! :!: Helt til hovedfagsoppgavefristen plutselig er faretruende nært. ): Endret 17. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eller.. så kan man begynne på universitetet der det ikke er lekser... hahahaaaa! :!:Helt til hovedfagsoppgavefristen plutselig er faretruende nært. ):Og daaa får plutselig alle veldig dårlig tid. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jooooda, Når man er ferdig på skolen. Oppvasken tar heller aldri slutt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eller.. så kan man begynne på universitetet der det ikke er lekser... hahahaaaa! :!:Helt til hovedfagsoppgavefristen plutselig er faretruende nært. ):Og daaa får plutselig alle veldig dårlig tid. Ehe.. ja.. men er det ikke liksom sånn som med hodepine?.. at... eh.. hvis man ignoererer den over lang tid vil det forsvinne? Eller?... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ehe.. ja.. men er det ikke liksom sånn som med hodepine?.. at... eh.. hvis man ignoererer den over lang tid vil det forsvinne? Eller?... Jooo. Prøv det, det funker sikkert. Jeg er forresten hjemme den helgen du kommer til Bergen allikevel. xD Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ehe.. ja.. men er det ikke liksom sånn som med hodepine?.. at... eh.. hvis man ignoererer den over lang tid vil det forsvinne? Eller?... Jooo. Prøv det, det funker sikkert. Jeg er forresten hjemme den helgen du kommer til Bergen allikevel. xD Gleder meg utrolig mye! Det har faktisk ikke regnet mye når jeg har vært der heller. Lett å finne nash og skyss hjem.. mange trivelige polakker i bmw som kjører deg og 3 venninder hjem for en hundrings Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eller.. så kan man begynne på universitetet der det ikke er lekser... hahahaaaa! :!:Helt til hovedfagsoppgavefristen plutselig er faretruende nært. ):Og daaa får plutselig alle veldig dårlig tid. Ehe.. ja.. men er det ikke liksom sånn som med hodepine?.. at... eh.. hvis man ignoererer den over lang tid vil det forsvinne? Eller?... Funker fett med regninger også! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gleder meg utrolig mye! Det har faktisk ikke regnet mye når jeg har vært der heller. Lett å finne nash og skyss hjem.. mange trivelige polakker i bmw som kjører deg og 3 venninder hjem for en hundrings Ja, jeg stoler ikke på dem. Jeg liker å ringe for å vekke pappa, jeg =D Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 "Hvilke privilegier var tilknyttet trelasthandelen på 1500-tallet?" Trelasthandelen på 1500-tallet var vel rettet mot bygging av båter hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hehe, gi meg nr hans da så ringer jeg han neste gang ;) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Æsj. Jeg ikke skjønne... Ark komme i sekk, ark komme hjem med sekk, ark bli borte? Pøh, får prøve med en lame unnskyldning som at printern var tom for blekk og jeg sender den på mail :!: Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Forresten, for de som er interesserte.. http://www.paaneset.no/index.php?side=1&sak=658 <----PAPPA *Stolt* skulle kanskje postet dette i gledesutbrudd.. Endret 17. januar 2008 av Lise04 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Forresten, for de som er interesserte.. http://www.paaneset.no/index.php?side=1&sak=658 <----PAPPA *Stolt* skulle kanskje postet dette i gledesutbrudd.. edit: nvm. Gralla pappan til Lise04 ^^ Endret 17. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hehe, gi meg nr hans da så ringer jeg han neste gang ;) ...Jeg ser det for meg. Og jeg ler. xD Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 " hei, jeg heter Lise.. og jeg.. ehm.. møtte datra di på et nettsted.. nei, ikke nettby, men diskusjon.no.. hun sa seg villig til å gi ut nr ditt, i håp om at du hadde giddi å henta meg på byen? Vel.. nå har det seg sånn at jeg er stuck midt i sentrum, og skal oppover en veldig bratt vei som jeg ikke makter i høye hæler.. Så du skjønner sikkert hvor jeg vil hen... " Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg ler enda høyere. xDD Det verste er at kjenner jeg pappa rett hadde han kommet og hentet deg av ren nysgjerrighet. xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 " hei, jeg heter Lise.. og jeg.. ehm.. møtte datra di på et nettsted.. nei, ikke nettby, men diskusjon.no.. hun sa seg villig til å gi ut nr ditt, i håp om at du hadde giddi å henta meg på byen? Vel.. nå har det seg sånn at jeg er stuck midt i sentrum, og skal oppover en veldig bratt vei som jeg ikke makter i høye hæler.. Så du skjønner sikkert hvor jeg vil hen... " Er du fra bergen? Da kunne jeg hentet deg på scooteren min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg