L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 det viste seg å være noe helt annet enn det jeg trodde =/ Historieløse bastardunge. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er litt lei av Wish you were here, for den er i bilen til pappa.. Piper at the gates of dawn er jo kul, men er ikke det humøret nå Og Animals tenkte jeg å høre på etterpå Gled deg til "Dogs". Beste sangen, helt magisk bra. Men nå skal jeg se Simpspons, ciao Hørt den før Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da har jeg kinda juleferie! YAY for meg! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 hah må være rart å ikke se stort over lang tid også plutselig er alt klart igjen Har en grei kar i klassen som ikke oppdaget det før nå, VG1. Han fikk prøve brillene til ei i klassen og da så visst verden 10 ganger bedre ut. Han trodde det var meningen å se slik han gjorde Jeg gjorde akkurat det samme i 3. klasse VGS. Lånte brillene til en kamerat på gøy, så på tavla, og så merka jeg at lærerne skrev skarpt og fint med kritt, og ikke som en seksåring som nettopp har fått kullstifter. Jente_12, du har vel vært ute på kvelden med linsene? Helt utrolig hvor magisk verdenen er på kveldstid etter man har fått synskorreksjon. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Deep Throat er død!... det viste seg å være noe helt annet enn det jeg trodde =/ tenk å bli drept av Deep Throat... (haha) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da har jeg kjøpt egg, sukker og sjokolade. Bake maryland cookies. Mmmm Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da har jeg kjøpt egg, sukker og sjokolade. Bake maryland cookies. Mmmm Man baker ikke Maryland cookies, de finner man i hylla på butikken Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du aner ikke hvor godt det er med hjemmelagde MArylands. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hjemmelagd er best! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg vet hvor godt det er med chocolate chip-cookies. Maryland derimot, er en plass. Og en produsent av kaker. Chocolate Chip Cookies er deres bestselgende produkt. Begynner dere å se hvor jeg vil? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Rewind 90s på Radioseven Jeg vet hvor godt det er med chocolate chip-cookies. Maryland derimot, er en plass. Og en produsent av kaker. Chocolate Chip Cookies er deres bestselgende produkt. Begynner dere å se hvor jeg vil? Var det jeg hadde i tankene også, men jeg uttrykte meg ikke like bra som deg, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg vet hvor godt det er med chocolate chip-cookies. Maryland derimot, er en plass. Og en produsent av kaker. Chocolate Chip Cookies er deres bestselgende produkt. Begynner dere å se hvor jeg vil? Ja ok, sjokoladekjeks da. Godt er det ivertfall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hjemmelagde Maryland cookies er digg! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nå har vi akkurat konkludert med at det ikke heter maryland cookies hvis det er hjemmelaga da.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, har fått med meg det. Måtte bare skrive det, siden så mange andre gjorde det! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Helvete! busskortet funker ikke, og jeg har ikke cash... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Faen folkens, det er snart jul. JEG har ikke julestemning. Need tips! Bak pepperkaker og sett på julemusikk samtidig, heng opp julestrømpe, sett deg ned og spis appelsin, skrap julekalender, spis julemarsipan, kjøp inn ribbe og julepølser Julen er complete Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Helvete! busskortet funker ikke, og jeg har ikke cash... Det er da dere skulle hatt samme ordninga som her. Bare å sende en sms så får du billett i innboksen din. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det krever en telefon som funker det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg