Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er Carl Barks som har den. Don Rosa er jo en mester når det gjelder detaljer og å lure inn noe humoristisk overalt, men historiemessig sett er det Barks som topper for min del. Også skapte han jo blant annet Onkel Skrue og B-Gjengen ;)

Okey :)

Selv er jeg forelsket i Don Rosa sine tegninger å historier. driver å kjøper meg de samlebøkene som har kommet de siste årene . veldig kos

Lenke til kommentar
hah må være rart å ikke se stort over lang tid også plutselig er alt klart igjen :wee:

Har en grei kar i klassen som ikke oppdaget det før nå, VG1. Han fikk prøve brillene til ei i klassen og da så visst verden 10 ganger bedre ut. Han trodde det var meningen å se slik han gjorde :p

HAHAHAHA ENDELIG DER FIKK DU DEN!! SA FOR FAEN AT JEG HADDE RETT OG AT ALLE FOLK STEKER BEGGE SIDER NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB!11one
1 side her. Og sprekke den gule plomma er diggz, mmmmmmm! :)
1 side vanligvis her. Sprekker plomma så er det begge sider.
*badum-psh*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg liker det også best når det er stekt på kun ene siden. Jeg pleier å steke det kanskje litt uvanlig lenge på svak varme, slik at plommen blir halveis rennende. =)

Og det gjør du jammen rett i Kanin33! Hvilket album?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Digg å være i semien i årets avatarkamp på forumet :D Stem på meg da ;) Trenger så mange stemmer som mulig :D

Beklager å si det, men din er elendig i forhold til Wheelman sin. Din er bare et skjermskudd. Din er fortsatt bra i forhold til mange. Den har i det minste noe med jula å gjøre, men wheelman er min favoritt i år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...