CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 omg Lars, den "episoden" eier. De firkanta egga, elns. Fikk lyst å lese det nå Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Speilegg er runde ikke firkanta.. Du har ikke lest Donald du eller? Joho! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 omg Lars, den "episoden" eier. De firkanta egga, elns. Fikk lyst å lese det nå Beste historien ever! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kom til å tenke på en sånn videosnutt som jeg husker fra når jeg var liten, som pappa viste meg. Det var noe ala en flash film, hvor julenissen straffet de slemme alvene/alvene som ikke jobba ved å lenke dem fast halvveis nede i en brønn.. Noen som vet hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Herregud, Egilanso. Jeg ler så jeg griner enda. Edit: Hele settingen med trommevirvel og symbal var toppen av kaka. Endret 19. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bare hyggelig ^^, btw: Flesteparten av Carl Barks historier er utrolig bra. De som ikke når opp til utrolig bra er bra. Noe som fremdeles er ganske så bra i seg selv =) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Herregud, Egilanso. Jeg ler så jeg griner enda. Edit: Hele settingen med trommevirvel og symbal var toppen av kaka. badum-psh er bedre. BADUM er tromminga og symbalene er pssssh. Bare si det. badduum-psh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er gullhjelmen en Carl Barks-historie forresten? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bare hyggelig ^^, btw: Flesteparten av Carl Barks historier er utrolig bra. De som ikke når opp til utrolig bra er bra. Noe som fremdeles er ganske så bra i seg selv =) Enig, men Don Rosa er best av alle Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er gullhjelmen en Carl Barks-historie forresten? Jah.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da var det gjort. Etter ca tre år med mysing, bestemte jeg meg her om dagen om å dra for å en ta en synstest. Viste seg at jeg hadde -1.25, og kun så 40% av optimalt. Idag var jeg på linseopplæring, og etter en god tid med blunking og failure, fikk jeg endelig inn linsene. Sitter nå her med linser, og må si at verden ser 10 ganger bedre ut! Helt sykt:P Får håpe dama mi er like fin som hun var da jeg gikk uten linser da. Gleder meg til å treffe henne etterpå Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer! Jeg får ikke brukt linser =( Lages ikke med min krumning på hornhinnen.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Huff, den må være kjip. Btw, pikken virker enda større nå EDIT: Men nå blir det gaming. Skal faen meg bli godt å spille Bioshock uten å måtte lene seg fremover. Endret 19. desember 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er gullhjelmen en Carl Barks-historie forresten? Er det ikke Don Rosa da? mener det er Don Rosa Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det ikke Don Rosa da? mener det er Don Rosa Nei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 hah må være rart å ikke se stort over lang tid også plutselig er alt klart igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er Carl Barks som har den. Don Rosa er jo en mester når det gjelder detaljer og å lure inn noe humoristisk overalt, men historiemessig sett er det Barks som topper for min del. Også skapte han jo blant annet Onkel Skrue og B-Gjengen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er jo ikke speilegg hvis man steker på begge sider... Har ikke penger... Da får jeg vente til pappa kommer hjem Jeg og Chris har en liten krangel på msn... Skal speilegg stekes på en, eller begge sider? Begge. Nei HAHAHAHA ENDELIG DER FIKK DU DEN!! SA FOR FAEN AT JEG HADDE RETT OG AT ALLE FOLK STEKER BEGGE SIDER NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB!11one Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 1 side her. Og sprekke den gule plomma er diggz, mmmmmmm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg