Trygve Onnestad Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 To nissar gjekk over ein vei.Så blei den eine nissen overkjørd. Kva sa den andre nissen? God Hjul ? Nei jeg vet seriøst ikke Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som vil spandere tv på meg? Har ca halvparten http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34777...led#ProductTabs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 To nissar gjekk over ein vei.Så blei den eine nissen overkjørd. Kva sa den andre nissen? " ho-ho-ho!! Jammen bra vi ikke finnes, hvis ikke hadde du vært dau! ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 To nissar gjekk over ein vei.Så blei den eine nissen overkjørd. Kva sa den andre nissen? At det var unnissessary? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den andre nissen sa: Kom an, nissegraut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den andre nissen sa: Kom an, nissegraut! AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHA AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA AHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA AHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAH! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) " ho-ho-ho!! Jammen bra vi ikke finnes, hvis ikke hadde du vært dau! !Håper for din skyld at du mener det bare kan være en nisse Endret 19. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja gjerne Sadfez men da må jeg få halve tven også ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken side av koppen er hanka på? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den andre nissen sa: Kom an, nissegraut! Hahahahahahha, hvor bra. Made my day Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja gjerne Sadfez men da må jeg få halve tven også ! Ja, du kan bo under senga mi eller noe. Så deler vi tv'n derfra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det NOEN her som har litt julestemning å låne bort? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken side av koppen er hanka på? Spørs om du er keivhendt eller ikke. Er det NOEN her som har litt julestemning å låne bort? Yess, skal det være litt julebrus? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken side av koppen er hanka på? Spørs om du er keivhendt eller ikke. Nei, egentlig ikke Er det NOEN her som har litt julestemning å låne bort? Ikke jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken side av koppen er hanka på? Den runde siden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken side av koppen er hanka på? Den runde siden Utsiden vel! Hahahahahahaha (I'm cracking my self up) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvilken side av koppen er hanka på? Spørs om du er keivhendt eller ikke. Er det NOEN her som har litt julestemning å låne bort? Yess, skal det være litt julebrus? Det har jeg 18 liter av, så jeg tror heller jeg vil ha litt snø, og en porsjon julestemning. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hvilken side av koppen er hanka på? Den runde siden Utsiden vel! Hahahahahahaha (I'm cracking my self up) tssssss Endret 19. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg trenger all den julestemninga jeg kan få selv så. Får sette på noe Chriss Rea når jeg kjører hjem for Christmas i morgen tenker jeg. Endret 19. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Julestemninga forsvant med snøen.. Håper den kommer tilbake snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg