Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, og Spitfire er også god Voodoo People (Pendulum Remix) sier jeg bare. Hei forresten Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 NP: The Who - Baba O'Riley Rock lenge leve! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 NP: Deathstars - Genocide Gah, jeg vil på KoRn-konserten og se Deathstaaars. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men han hadde omtrent akkurat det samme i julen, bare at det var fra en film. Hva? ? Fordi at? Den er jo direkte avskyelig. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men han hadde omtrent akkurat det samme i julen, bare at det var fra en film. Hva? ? Fordi at? Den er jo direkte avskyelig. Du husker at du klagde på avataren min i julen også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ? Fordi at? Den er jo direkte avskyelig. ...Sukk. Nå bare venter jeg på homo-kommentarene. Jeg er enig med deg, om det er noe trøst. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du husker at du klagde på avataren min i julen også? Nei? Og hva har det å gjøre med at "han hadde omtrent akkurat det samme i julen, bare at det var fra en film" å gjøre? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du husker at du klagde på avataren min i julen også? Nei? Og hva har det å gjøre med at "han hadde omtrent akkurat det samme i julen, bare at det var fra en film" å gjøre? Siden du ikke husker det så sa du at jule avataren min var en typisk fjortis avatar, men kan hende du sa det bare var tull siden alle snakka jo dritt om avatarene til alle andre. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, og Spitfire er også god Voodoo People (Pendulum Remix) sier jeg bare. Hei forresten Ahhh, ja! har du hørt Fresh - Submarines (Pendulum Remix)? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Voodoo People (Pendulum Remix) sier jeg bare. Klassiker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er enig med deg, om det er noe trøst. Er du homo eller????1+1111? Jada Nanana, skal jeg vurdere å tenke på å begynne med historie snart da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nanana, skal jeg vurdere å tenke på å begynne med historie snart da? Ja. Historie er gøy. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja. Historie er gøy. "Hvilke privilegier var tilknyttet trelasthandelen på 1500-tallet?"De spør alltid om sånne detaljer ingen i verden ville husket. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nanana, skal jeg vurdere å tenke på å begynne med historie snart da? Ja. Historie er gøy. Nei. Negativ holdning her Historie finner jeg lite interessant og føles som om boka skal være politisk korrekt. Alt Russland gjør og har noensinne gjort er bare bæsj i bøtta, mens USA er den store helten som vi alle skal forgude og består kun av genier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 "Hvilke privilegier var tilknyttet trelasthandelen på 1500-tallet?"De spør alltid om sånne detaljer ingen i verden ville husket. Trelasthandel spesifikt eller handelsmenn generelt? Nei. Negativ holdning her Historie finner jeg lite interessant og føles som om boka skal være politisk korrekt. Alt Russland gjør og har noensinne gjort er bare bæsj i bøtta, mens USA er den store helten som vi alle skal forgude og består kun av genier. Derfor er lengre skriftlige oppgaver kjempemorsomt, for da kan du fortelle hvordan det faktisk var. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Trelasthandel spesifikt eller handelsmenn generelt? Det er absolutt en link der ja. ^^ Det han var ute etter var hvem som fikk drive trelasthandel, og hvilke kriterier man måtte oppfylle. Lett og skjønne. A en min forsvant der, og jeg som hadde begynt å lese nesten en uke på forhånd... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå er det heller ikke en lengre skriftlig oppgave, men sånne korte og små spørsmål som finnes i en setning hver i boka Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du drepte tråden når du penset temaet over på historie. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Leksene tar aldri slutt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jooooda, Når man er ferdig på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg