Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 God morgen ja. Er fornøyd med at det ikke var promillekontroll på vei til jobb. Ble morsomt juleball likevel da. Surferosa som spilte og det var jævlig bra med liv faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Egilanso, det høres ut som et flott ball. Vi hadde rektoren på skolen vår til å spille vi ... Akk ja, tidene forandrer seg. Minstesøss hadde juleball i går hu også, kom hjem og klaga på vondt i ræva Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 http://atvs.vg.no/player/?id=20354 Faen så morro når han skal sette seg i bila! "Good morning, sir." "ÅU, TÆNKJU SØRR!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gah, jeg er så evig trett nå. Tror jeg skal steame meg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Filmene var så mye bedre før i tiden! Kapow! *Zlonk!* Rimelig episk med Dracula-aksent på jokern også. Endret 19. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Tror jeg skal steame meg. Faen jeg trodde du sa at du skulle streame deg jeg. Søstra di bør forresten henge med andre typer folk dersom hu kommer hjem med vondt i ræva... eller du bør ha seksualundervisning for henne Endret 19. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ha ha, nei, det har jeg gjort nok ;P Streama meg that is. Ja, var min mening også Da bare så hu stygt på meg og var på nippet til å fike til meg, men jeg avleda manøvren ved å utøve prikkedøden på a. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja prikkedøden kan være grusom. Særlig for meg som ikke er kilen, så er det morsomt å ta den på andre. Særlig dama og bror min er morsomme å ta den på. Lite aktivitet her i dag. Merkes at folk tydeligvis har juleavslutninger rundt om på skolene Mens vi som jobber da? Burde det ikke være flere av oss her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Beats me, jeg har stått opp tidlig fordi jeg drar til flyplassen om et kvarters tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir så og si alene her om ikke så alt for lenge jeg da Flyr til Thailand for jula eller? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Blir så og si alene her om ikke så alt for lenge jeg da Flyr til Thailand for jula eller? I'll stay heire.. Folk skal ha avslutningsting/konsert i kjerka.. -.-"Og jeg er tilfeldigvis "bannet" fra den kirka folk skal i. Grunnet en meget fuktig natt + pissatrengt -.- Endret 19. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Rengjorde Skjermkortet i går: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Synes nå de kan være såpass tollerante i en kirke. Det er jo tross alt et fristed og må man så må man. Aner ikke hva elevene her skal, men i alle fall ikke i noen kirke. Vi ansatte skal ha en såkalt julelunch, men jeg tror ikke jeg bryr meg om å være med på den, så jeg stikker klokken 11. Hjem og spille ^^, Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Synes nå de kan være såpass tollerante i en kirke. Det er jo tross alt et fristed og må man så må man. Aner ikke hva elevene her skal, men i alle fall ikke i noen kirke. Vi ansatte skal ha en såkalt julelunch, men jeg tror ikke jeg bryr meg om å være med på den, så jeg stikker klokken 11. Hjem og spille ^^, Blir nok til det samme her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Men da igjen er nå vel spørsmålet om jeg skal levle opp shamanen, warlocken eller starte meg en death knight å levle opp. Akk ja et evig dilemma Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Shaman ftw. Driver å løper rundt med en shaman ^^^ Enhancement er gøy Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg går ikke i kirka jeg. Resten stikker i kirka i dag, mens jeg blir her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jepp. Er shamanen jeg føler mest for å spille på også. Men har lyst å lære meg warlocken min igjen. Har ikke spilt den på over et år, men den er best gearet med full S3. Historie kort: lånte bort accen til kompis fordi jeg ikke spilte mer han bytta den videre warlocken min (som var 64 da jeg lånte bort) ble guildmaster og godt gearet omtrent 9 måneder senere fant jeg ut at jeg ville begynne å spille igjen retrivet kontoen stjal alle pengene i banken og transfera over til annen server angrer litt på at jeg ikke tok resten fra banken også men Men morsomt å spille shaman også, siden jeg ikke har gidda å lære meg å spille warlock igjen Heter forresten Enhancement Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jepp. Er shamanen jeg føler mest for å spille på også. Men har lyst å lære meg warlocken min igjen. Har ikke spilt den på over et år, men den er best gearet med full S3. Historie kort:lånte bort accen til kompis fordi jeg ikke spilte mer han bytta den videre warlocken min (som var 64 da jeg lånte bort) ble guildmaster og godt gearet omtrent 9 måneder senere fant jeg ut at jeg ville begynne å spille igjen retrivet kontoen stjal alle pengene i banken og transfera over til annen server angrer litt på at jeg ikke tok resten fra banken også men Men morsomt å spille shaman også, siden jeg ikke har gidda å lære meg å spille warlock igjen Heter forresten Enhancement Shammy'n din heter det ? Lal x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nei. Treet heter det. Ikke Enchant... shit.. jeg trodde du skrev enchancement... Var som sagt på juleball i går, så hodet henger ikke med. * funka unnskyldninga? * Shammyen heter Tarepsed G. Bighorn. Spiller jo på RP-server så må jo ha fullt navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg