SpecialForce Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Da kan jeg ikke kalle deg gal, men når spillet er så dårlig optimalisert så får du jaggu testa riggen din Spurte deg tidligere om hva du hadde oppgradert riggen din med, kan jeg få svar på det og eksisterende specs? Ellers så har jeg GTA IV på Konsoll. Svarte deg forrige gang også. E8400 + HD4870 og 4GB. Slang med en TRUE og en Samsung F1 1TB også. Da leter jeg dårlig Fint oppsett, Lars Endret 18. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Fint oppsett, Lars Nøye planlagt. Skal overklokkes, men gidder ikke styre med det i dag. Satser på å få den opp til rundt 4GHz. Usikker på om jeg skal klokke GPU også. Aldri gjort det før. Men en gang må jo bli den første. Er ganske rusten når det gjelder OC. Sist jeg klokka noe som helst så var det Socket A og NF7-S v2.0 som var the shit. Husker jeg klokka vettet ut av min gode gamle barton. Den var en av de siste som kom med ulåst multiplier. edit: HK = Gigabyte GA-EP45T-UD3P Endret 18. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fallout 3 - Downloading 10% 1,5MB/s Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://devinjohnston.ca/system/files/pirate.png Fallout er en serie jeg har for mye respekt for til å piratkopiere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Piratkopiere? Har ikke nevnt det jeg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Og da var man i Orkdal igjen. Savner allerede Steinkjer. Hovedsaklig pga. strømadapteren til den ene ekstern-disken min, USB-huben min og 37". Får se om jeg får kjøpt meg en cheapass ext. hdd i Stavanger elns. Kun for å få strømadapter i jula, ha ha ha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dæng! Jeg liker steam. Har akkurat passert 2,0MB/s Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 It's settled then. Fallout 3 it is. *finne frem visa* Tenkte jeg sku starte på nytt igjen på lørdag, jeg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei hei alle sammen Har dere det bra? Noen som gleder seg til jul? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei Nora, hatt det bedre, både ja og nei. Hva med deg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei hei alle sammen Har dere det bra? Noen som gleder seg til jul? hei, om jeg har det bra ja Jula blir koselig, skal lage en del mat i år så Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Fallout 3 - Downloading 10% 1,5MB/s Du kjøpte fra Steam? Gratulerer med tap etter at alle prisene som før var i dollar nå er i euro . Forresten så er Crysis fortsatt krevende (og nydelig) grafikkmesssig. Endret 18. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du kjøpte fra Steam? Gratulerer med tap etter at alle prisene som før var i dollar nå er i euro . Forresten så er Crysis fortsatt krevende (og nydelig) grafikkmesssig. Jeg og brodern deler steamkonto så det blir bare halv utift på meg. Greit vi kan ikke spille samtidig, men han er i forcen nå uansett. Og han har visst tenkt å bli der etter førstegangen også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folk bør skru på Jul i Borettsaget på NRK nå. Faen, Narvestad er så jævla bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg og brodern deler steamkonto så det blir bare halv utift på meg. Greit vi kan ikke spille samtidig, men han er i forcen nå uansett. Og han har visst tenkt å bli der etter førstegangen også. Mener at den ene kan spille aktivt på multiplayerspill, mens den andre kan spille singleplayer som krever internettoppkobling samtidig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja det har du muligens rett i. Kan jo spille i frakoblet-modus. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja det har du muligens rett i. Kan jo spille i frakoblet-modus. Trenger ikke det engang . Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei hei alle sammen Har dere det bra? Noen som gleder seg til jul? Hei hei Nora. Kan vel ikke klage tror jeg. Kanskje litt, siden jeg muligens må jobbe et par dager neste uke, og ikke ha ferie slik som jeg hadde tenkt. Jul blir bra, er jo et år siden sist jeg drev med det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fint oppsett, Lars *KREMT* Dæng! Jeg liker steam. Har akkurat passert 2,0MB/s Steam er kos Fallout 3 - Downloading 10% 1,5MB/s Du kjøpte fra Steam? Gratulerer med tap etter at alle prisene som før var i dollar nå er i euro . Jeg kjøpte meg GTA IV for den nette sum av 340 norske kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg