Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos mødre og hurtigmat:

Når jeg drar hjem til mamma i ferien skal jeg utnytte at hun ikke har sett meg på en stund for alt det er verdt. Vi snakker bestilling og henting av kebab, Urge, Maarud Superchips m/salt og pepper og smågodt mens jeg ligger i senga og ser på TV/leser til eksamen.

Gleder meg :love:

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Søte snille investeringen min fra Seagate :)

Hadde samme følelsen her om dagen da jeg fikk Samsungen min. Ryddet og flyttet 700GB.

GTA IV :) Da får du test. Eller så kan du kjøpe Two Worlds som ikke er så dyrt for tiden.
Kall meg gal, men jeg mener GTA3 og oppover gjør seg best på konsoll.
Lenke til kommentar
Søte snille investeringen min fra Seagate :)

Hadde samme følelsen her om dagen da jeg fikk Samsungen min. Ryddet og flyttet 700GB.

GTA IV :) Da får du test. Eller så kan du kjøpe Two Worlds som ikke er så dyrt for tiden.
Kall meg gal, men jeg mener GTA3 og oppover gjør seg best på konsoll.

Da kan jeg ikke kalle deg gal, men når spillet er så dårlig optimalisert så får du jaggu testa riggen din :)

Spurte deg tidligere om hva du hadde oppgradert riggen din med, kan jeg få svar på det og eksisterende specs?

Ellers så har jeg GTA IV på Konsoll.

Lenke til kommentar

God damnit! Piper i venstre øret mitt. :( Jeg liker ikke piping. Jeg kan leve med den moderate øresusen jeg har. Men piping i øret er bare jævlig. Begynte for ordens skyld å pipe i øret idag. Håper det går over. Andre som har øresus her? Eventuelt piping i ørene?

@ L4R5: Du skal kjøpe Lemmings. Titalls lemmings på skjermen om gangen krever ganske bra med systemkraft. Ikke minst de heftige partikkel-effektene når lemmingsene graver, borrer eller utfører andre oppgaver. Aiaiai!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
God damnit! Piper i venstre øret mitt. :( Jeg liker ikke piping. Jeg kan leve med den moderate øresusen jeg har. Men piping i øret er bare jævlig. Begynte for ordens skyld å pipe i øret idag. Håper det går over. Andre som har øresus her? Eventuelt piping i ørene?

Nå og da. Ikke noe permanent, heldigvis. Håpe du bare er uheldig i dag da (:

Lenke til kommentar

Ville tro alle har tinnitus ja. Noen av oss er uheldige og har det i mye større grad enn andre. Noen er ikke klar over at de har det. Andre hører det såvidt. Og noen har moderator tinnitus som meg (det er fullt hørbart, spesielt i veldig stille omgivelser), men klarer fint å ignorere det om det er litt lyder rundt). Andre igjen har mer ekstreme versjoner hvor de ikke klarer å ignorere tinnitusen og den gir kratige hodepiner og dårlig psyke. Men men.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Da kan jeg ikke kalle deg gal, men når spillet er så dårlig optimalisert så får du jaggu testa riggen din :)

Spurte deg tidligere om hva du hadde oppgradert riggen din med, kan jeg få svar på det og eksisterende specs?

Ellers så har jeg GTA IV på Konsoll.

Svarte deg forrige gang også. E8400 + HD4870 og 4GB. Slang med en TRUE og en Samsung F1 1TB også.

Lenke til kommentar
Hva slags spill skal jeg kjøpe meg for å teste ut det nye oppsettet mitt? Fallout 3?

Jaaa!

Du vil ikke angre.

Japp. Kan jeg skrive under på :wee:

It's settled then. Fallout 3 it is.

*finne frem visa*

@ L4R5: Du skal kjøpe Lemmings. Titalls lemmings på skjermen om gangen krever ganske bra med systemkraft. Ikke minst de heftige partikkel-effektene når lemmingsene graver, borrer eller utfører andre oppgaver. Aiaiai!

Lemmings er dølt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...