Jethrotulling Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva er hensikten med å skrive en evaluering av egen læring? Jeg finner det kjedelig og utrolig meningsløst. Så du tenker over og blir mer bevisst på hva du bør jobbe mer med for å utvikle deg. Huff. Trasig er det uansett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Errr. Jeg våkna med hovent tannkjøtt i dag. Sære greier O.oBlør det også? I så fall har du sikkert fått skjørbuk. Nai. Ikke er det ømt heller. Satser på at det egentlig ikke er noe særlig, men veit ikke om jeg vil snuse allikevel. Og jeg har lyst på snus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bah. Det er ball i kveld ja.. Heldigvis en time til jeg trenger å tenke på å finne fram dressen. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Møt opp i vinterdress! Det er et stunt jeg alltid har tenkt på å gjøre, men aldri har kommet så langt som til å gjennomføre. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skal jeg ha svart sløyfe og magebelte, eller skal jeg ha lilla sløyfe og magebeltet på ballet? Eller svart sløyfe uten magebelte. plz? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ta bilder av begge deler, du. RPP ftw. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Svart sløyfe uten magebelte Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Svart sløyfe uten magebelte Agreed. Men pix plx. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva er hensikten med å skrive en evaluering av egen læring? Jeg finner det kjedelig og utrolig meningsløst. Så du tenker over og blir mer bevisst på hva du bør jobbe mer med for å utvikle deg. Huff. Trasig er det uansett. Synes det er veldig kjekt jeg. Har gått opp en god del i karakterer ved hjelp av sånne. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Svart sløyfe uten magebelte Agreed. Men pix plx. Var vel det jeg også tenkte, Bilder kommer senere Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du er altså en langer? Det er forsåvidt greit å vite hvilke folk man har med å gjøre på dette forumet. ^_^ Så klart Har til nå kjøpt sikkert 5 flasker for folk på polet siden jeg ble 20. Får ikke en dritt annet enn pengene som blir til overs for det. Også slipper jeg å bli spytta på! Jeg vil si at det er bedre å bli spytta på enn å risikere å bli puttet i fengsel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Som om man blir putta for noe s[nt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Middagstips, anyone? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Laks med hasselbakte poteter og rørosrømme. Yum! Akkurat kommet hjem fra jobb jeg. EN jævla dag igjen nå, så er det ferie. Blir deilig, men samtidig så vil jeg jobbe neste uke også. Hm. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Høres litt stress ut. Jeg trenger noe superenkelt og kjapt. Ikke i humør til å stå og lage mat nå, egentlig -.- Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er utrolig enkelt da. Eller pasta med laks/ørret og 3 dl kræm fraish oppi. Pasta med kjøttboller og saus? Tomatsuppe? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 peppes? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Høres litt stress ut. Jeg trenger noe superenkelt og kjapt. Ikke i humør til å stå og lage mat nå, egentlig -.- Kebab høres ut som middagen. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gå for en mega-dagobert-sandwich. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg