Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Så stille dere har vært i dag, folkens. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 "If girls with big boobs work at Hooters, where does one-legged girls work?" "Uuh" "Eye-Hop(I hop)" Two and a Half Men er GENIALT Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Så stille dere har vært i dag, folkens. Forumkafèen sin storhetstid er over Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Prodigy - Breathe Digg å guffe skikkelig en gang i blant Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Prodigy - Breathe Digg å guffe skikkelig en gang i blant Ja, og Spitfire er også god Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hvor har schnell blitt av? lurer på åssen liste det var, og hvor jeg havnet på den jeg.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hvor har schnell blitt av? lurer på åssen liste det var, og hvor jeg havnet på den jeg.... Hvem Schnell hatet mest på forumet. Meg og KC delte førsteplassen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hvem Schnell hatet mest på forumet. Meg og KC delte førsteplassen. da håper jeg virkelig det var jeg som lå på tredjeplass men det var vell du og kibs som lå på første var det ikke? Endret 17. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hvor har schnell blitt av? lurer på åssen liste det var, og hvor jeg havnet på den jeg.... Hvem Schnell hatet mest på forumet. Meg og KC delte førsteplassen. Og hva var grunnen ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Og hva var grunnen ? At jeg er frekk og barnslig og usmart!!!!111!!111oneone!!! EDIT: Espen; nei, Kitty og jeg, ikke Kibs. Endret 17. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Og hva var grunnen ? At jeg er frekk og barnslig og usmart!!!!111!!111oneone!!! Kanskje du har gjort deg fortjent? Edit: Leifern kom. Endret 17. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje du har gjort det fortjent? Vet ikke om du var her i går, men jeg er godt fornøyd med å være på den listen. Om det er slik at han foretrekker folk som ikke kan skrive, argumentere uten å hisse seg opp, ikke bruker ironi eller sarkasme eller skriver engelsk... Så er jeg godt fornøyd med å være på hat-listen hans. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 PCen min fungerer igjen! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje du har gjort det fortjent? Vet ikke om du var her i går, men jeg er godt fornøyd med å være på den listen. Om det er slik at han foretrekker folk som ikke kan skrive, argumentere uten å hisse seg opp, ikke bruker ironi eller sarkasme eller skriver engelsk... Så er jeg godt fornøyd med å være på hat-listen hans. Nei jeg var her ikke her i går. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Funfact: din avatar er den eneste på forumet jeg har sett meg nødt til å blokkere. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 nesten så jeg gleder meg til og se han igjen... godtar ikke annet enn en første plass Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 nesten så jeg gleder meg til og se han igjen... godtar ikke annet enn en første plass Jeg tror det skal godt gjøres å ta igjen meg og Kitty. Han har lagt oss totalt for hat. Selv etter at jeg sluttet å kommentere ham direkte. Og om han skal hate meg uansett, hvorfor holde kjeft? A fit for a foe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Funfact: din avatar er den eneste på forumet jeg har sett meg nødt til å blokkere. ? Fordi at? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg tror det skal godt gjøres å ta igjen meg og Kitty. Han har lagt oss totalt for hat. Selv etter at jeg sluttet å kommentere ham direkte. Og om han skal hate meg uansett, hvorfor holde kjeft? A fit for a foe. er uansett verdt ett forsøk da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Funfact: din avatar er den eneste på forumet jeg har sett meg nødt til å blokkere. Care.. Edit: Til Håks, jeg tror han mener at denne avataren og den jeg hadde i jula var fortis aktig. Men han hadde omtrent akkurat det samme i julen, bare at det var fra en film. Endret 17. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg