Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Faen alså! Når jeg endelig er igang med å konverte over til gmail på diverse datasjapper på nettet så funker det faen ikke å logge inn etter at jeg har skiftet brukernavn og passord Er bare et par sider det funket med engang på . går ikke ann å få tilsendt passord engang . Typisk kansje jeg får det til senere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blerh. Kvifor må tida gå så seint når eg er på jobb? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blerh. Kvifor må tida gå så seint når eg er på jobb? Den gjør det med vilje! (Tiden altså) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bare meg som synes det føles veldig ut som en fredag i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Føkk. Eg som berre vil ha fri. Eidit: Nja, Chris. Nesten. Endret 18. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som har prøvd det her før? "Å faen..!" *hviiin* *BANG!* *hviiiiiin* "..hæælvetets rådyr!" ..jeg har vodt i nakken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bare meg som synes det føles veldig ut som en fredag i dag? Ja. For det føles veldig som.. ingenting? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg føler også det.. Synd det er skole i morra, og jeg må skrive norskstil før 23.59 i kveld Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2478466.ece rart. Jeg blir like imponert hver gang det utføres hjernekirurgi. Nå sto det lite om omfanget av denne svulsten men det virket som det var en ganske grei prosedyre. Men det er noe med hjernen og hodet og slike inngrep.. Spesielt på voksne mennesker. Jeg vet om flere som har skiftet personlighet etter fjerning av kreftsvulster i hjernen og som har blitt helt andre personer, og en slik erkjennelse rokker uten tvil litt ved det etablerte synet man har på egen personlighet og identitet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er alene hjemme, woohoo! Men jeg fikk også all søpla, oppvasken og alt det slengt i trynet av sistemann som forlot leiligheta ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 En hjernekirurg sa på en dokumentar at å operere i hjernen er som å stikke hodet inn i et skap med 10000000 ledninger og finne nøyaktig riktig ledning og ikke ødelegge noen av de andre. Veldig veldig finmotorikk og støe hender altså. Og ikke minst veldig mye kunnskap. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som har prøvd det her før?"Å faen..!" *hviiin* *BANG!* *hviiiiiin* "..hæælvetets rådyr!" ..jeg har vodt i nakken Ja. Kjipe greier. Ett stort rådyr hoppet plutselig ut på E6-en i 90-sone når jeg var på vei til hybelen i høst, selvfølgelig var det både mørkt og bløtt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) En kompis kjørte på en rein på kvelden engang, vraka bilen fullstendig men kom uskadd fra det selv. Han sa det var pels og blod overalt inni og utpå bilen. Etter det kalte alle ham for Reinman. Endret 18. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sånt går hardt utover bilen ja. Måtte bytte panser, støtfanger, venstre frontlykt, venstre speil og venstre framhjulkapsel. Alt dette, og jeg var nede i 45km/t i kollisjonsøyeblikket. Elger er skumle dyr, mange av de rundt her. Hjelper med ekstralys, men man vet jo aldri, elger kan jo komme fort fram når skogkanten er nært veien. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gode gamle Levi's. Tidløse, og alltid holdbar passform. I tillegg er prisen alltid så og si den samme.De har dog desverre fått litt kortere levetid i det siste, men de er fortsatt verdt pengene og bryet man sparer seg med å leite. Hvor finner man egentlig (billige) Levi's nå for tida? Hver gang jeg skal ha en ny olabukse havner jeg alltid i en overprisa butikk med rådyre merker med stygge effekter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kompisen min så ikke reinen før han traff den, så han lå i 60-70 på landeveien. Han sa det så ut som reinen bare hadde tømt alt innholdet i kroppen utover baksetet og vinduet. Skikkelig splatfest. Lenke til kommentar
essi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kompisen min så ikke reinen før han traff den, så han lå i 60-70 på landeveien. Han sa det så ut som reinen bare hadde tømt alt innholdet i kroppen utover baksetet og vinduet. Skikkelig splatfest. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 En kompis kjørte på en rein på kvelden engang, vraka bilen fullstendig men kom uskadd fra det selv. Han sa det var pels og blod overalt inni og utpå bilen. Etter det kalte alle ham for Reinman. Fikk han bilen rein? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja han fikk en rein bil kan man si. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) En hjernekirurg sa på en dokumentar at å operere i hjernen er som å stikke hodet inn i et skap med 10000000 ledninger og finne nøyaktig riktig ledning og ikke ødelegge noen av de andre. Veldig veldig finmotorikk og støe hender altså. Og ikke minst veldig mye kunnskap. For ikke å snakke om tilstrekkelig teknisk utstyr. Heldigvis er tiden over da man loket rundt med skalpell, men fortsatt er det et forskningsområde som nærmest famler i blinde. Så lite som man forstår av hjernens funksjoner er det utrolig å se hva man faktisk får utrettet i dag, dog er det tilsvarende trist å se konsekvensene av feilaktige og mislykkede forsøk. Et inngrep i min hjerne ville jeg sidestilt med et inngrep på min egen sjel. Jeg håper jeg slipper å sprette panseret for en ivrig hjernekirurg med ny gammakniv noen gang. Endret 18. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg