Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir like imponert hver gang det utføres hjernekirurgi. Nå sto det lite om omfanget av denne svulsten men det virket som det var en ganske grei prosedyre. Men det er noe med hjernen og hodet og slike inngrep.. Spesielt på voksne mennesker. Jeg vet om flere som har skiftet personlighet etter fjerning av kreftsvulster i hjernen og som har blitt helt andre personer, og en slik erkjennelse rokker uten tvil litt ved det etablerte synet man har på egen personlighet og identitet.
Lenke til kommentar

Sånt går hardt utover bilen ja. Måtte bytte panser, støtfanger, venstre frontlykt, venstre speil og venstre framhjulkapsel. Alt dette, og jeg var nede i 45km/t i kollisjonsøyeblikket.

 

Elger er skumle dyr, mange av de rundt her. Hjelper med ekstralys, men man vet jo aldri, elger kan jo komme fort fram når skogkanten er nært veien.

Lenke til kommentar
Gode gamle Levi's. Tidløse, og alltid holdbar passform. I tillegg er prisen alltid så og si den samme.

De har dog desverre fått litt kortere levetid i det siste, men de er fortsatt verdt pengene og bryet man sparer seg med å leite.

 

Hvor finner man egentlig (billige) Levi's nå for tida? Hver gang jeg skal ha en ny olabukse havner jeg alltid i en overprisa butikk med rådyre merker med stygge effekter.

Lenke til kommentar
En hjernekirurg sa på en dokumentar at å operere i hjernen er som å stikke hodet inn i et skap med 10000000 ledninger og finne nøyaktig riktig ledning og ikke ødelegge noen av de andre.

 

Veldig veldig finmotorikk og støe hender altså. Og ikke minst veldig mye kunnskap.

For ikke å snakke om tilstrekkelig teknisk utstyr. Heldigvis er tiden over da man loket rundt med skalpell, men fortsatt er det et forskningsområde som nærmest famler i blinde. Så lite som man forstår av hjernens funksjoner er det utrolig å se hva man faktisk får utrettet i dag, dog er det tilsvarende trist å se konsekvensene av feilaktige og mislykkede forsøk. Et inngrep i min hjerne ville jeg sidestilt med et inngrep på min egen sjel. Jeg håper jeg slipper å sprette panseret for en ivrig hjernekirurg med ny gammakniv noen gang. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...