Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Alltids ettellerannet som kødder seg til når man skal bygge pcn. Er det ikke hardwaremessig, så er det noe annet. Men morsomt når man omsider har installert ferdig os-et og kun drivere, programvare og konfigurasjoner igjen :p

Lenke til kommentar
Alltids ettellerannet som kødder seg til når man skal bygge pcn. Er det ikke hardwaremessig, så er det noe annet. Men morsomt når man omsider har installert ferdig os-et og kun drivere, programvare og konfigurasjoner igjen :p

Forrige gang gikk det faktisk as smooth as SteffyPants' ass. Jeg blei nesten bekymra jeg.

Tower ?
P182. Men gikk for TRUE som kjøling da. Ikke mye klaring.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hmm, hadde det ikke vært bedre med ett high tower istedet ? :p

Essa. High tower er ut, i likheten med noen lysorgel av noe kabinett. Dessuten er det ikke så fint å ha stående i stua. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Blæh. Så vanskelig det skal være å si nei når noen spør om jeg vil kjøpe sprit for dem da. Vil egentlig bare kjøre dama på jobb også hjem å slappe av før jeg skal på et juleball jeg i utgangspunktet ikke vil på. Men nå må jeg plukke opp folk og kjøpe sprit for dem i tillegg. Ikke at det er så stort problem, men jeg kaster bort omtrent en ekstra halvtime av dagen på det.

Lenke til kommentar
Mhh , joda. den siste storhetstiden til Poco Loco var på 90 tallet. jeg gikk ikke i annet en det og PC bukser :D (Psycho Cowboy)

Savner PC-bukser, husker man kunne ha en 1 1\2 liter med brus i baklomma, ingen så flaska heller :!:

Og en VHS i den andre!

Lenke til kommentar
Jeg sitter på skolen og "jobber" aka drikker kaffe, forum, scanner en pc for virus og ... eh.. Jah.
Rolig nå, pass på stressnivåene og blodtrykket. Med slike hektiske jobber må man være ekstra på vakt for ikke å brenne seg helt ut. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...