chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ferie ? Jeg har ferie. Så ... . Digg å stå opp 11 når dere klager på å stå opp 5 og 7 osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sto opp kvart over fem, fant meg nytt skifft, gikk opp og tok en dusj, gikk ned og skrudde på nyhetskanalen og sjekket ting på internett samtidig, før jeg gikk til buss stoppen halv sju Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi Kansje jeg ikke er så kresen å kjøper heller Blend Of America til 500 kr en noe annet Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, nå er jeg så trøtt at jeg sovner her på jobben.. Blir borte litt tror jeg. Holder meg våken med Warcraft 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Angående klær, så bruker jeg kanskje 2000,- i året på klær. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi Kansje jeg ikke er så kresen å kjøper heller Blend Of America til 500 kr en noe annet Bukser trenger ikke være dyre, men det er jo lov å se litt på passform og. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi Jeg er absolutt ikke motebevisst i det hele tatt. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en eller annen sjappe, prøvde 3-4 par jeans og pllukket med meg de to jeg faktisk syntes var behagelige og som så greie ut. Jeg prøvde å unngå å hyperventilere når jeg fikk høre kosten, dro kortet. Jeg fant ut, lenge etterpå at det var noe slags kult merke som skal være fantastisk hipt. Jeg så det når jeg dumpa innom en eller annen tråd her på forumet, hvor buksa mi var avbildet. ^^ Jeg hadde altså handa i en eller annen butikk som vestkantoslosossen handler i. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Wild guess på at det var Gabba Jeans eller noe sånt. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja , passform er jo meget viktig . ene buksa jeg har passet bra i butikken , men etter 3 vask hadde den krympet med ca 15 % . dermed er den blitt noe trang. mens en annen bukse fra samme merke har holdt seg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi Jeg er absolutt ikke motebevisst i det hele tatt. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en eller annen sjappe, prøvde 3-4 par jeans og pllukket med meg de to jeg faktisk syntes var behagelige og som så greie ut. Jeg prøvde å unngå å hyperventilere når jeg fikk høre kosten, dro kortet. Jeg fant ut, lenge etterpå at det var noe slags kult merke som skal være fantastisk hipt. Jeg så det når jeg dumpa innom en eller annen tråd her på forumet, hvor buksa mi var avbildet. ^^ Jeg hadde altså handa i en eller annen butikk som vestkantoslosossen handler i. Shame on you.. Oslo øst er et must! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Wild guess på at det var Gabba Jeans eller noe sånt. Det stemmer Eple. Hvordan visste du det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fordi de er skamdyre, og utrolig populære. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg holder meg til Jack&Jones bukser og locopo gensere eller hva det heter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Med mindre J&J sine bukser har blitt merkbart bedre i det siste så har de elendig passform og ser litt dass ut. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg driter i hva jeg har på meg, bare det ser greit ut. Bruker ytterst lite penger på klær Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 J&J buksene synes jeg er fine, og passer meg bra. Genserne som er der derrimot.. uff helt forferdelig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fordi de er skamdyre, og utrolig populære. Jeg kan faktisk forstå at disse er populære, for de er fantastisk gode å gå i - men jeg vil si at de koster litt i overkant av hva jeg synes de fortjener. Jeg holder meg til Jack&Jones bukser og locopo gensere eller hva det heter. Er det Poco Loco du tenker på? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ed Hardy-sko. Jeg har så lyst på Koi-skoene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg