Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi :p

Jeg er absolutt ikke motebevisst i det hele tatt. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en eller annen sjappe, prøvde 3-4 par jeans og pllukket med meg de to jeg faktisk syntes var behagelige og som så greie ut. Jeg prøvde å unngå å hyperventilere når jeg fikk høre kosten, dro kortet. Jeg fant ut, lenge etterpå at det var noe slags kult merke som skal være fantastisk hipt. Jeg så det når jeg dumpa innom en eller annen tråd her på forumet, hvor buksa mi var avbildet. ^^ Jeg hadde altså handa i en eller annen butikk som vestkantoslosossen handler i.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg kunne lett fått 8 bukser for samme prisen NikkaYoichi :p

Jeg er absolutt ikke motebevisst i det hele tatt. Jeg gikk tilfeldigvis inn på en eller annen sjappe, prøvde 3-4 par jeans og pllukket med meg de to jeg faktisk syntes var behagelige og som så greie ut. Jeg prøvde å unngå å hyperventilere når jeg fikk høre kosten, dro kortet. Jeg fant ut, lenge etterpå at det var noe slags kult merke som skal være fantastisk hipt. Jeg så det når jeg dumpa innom en eller annen tråd her på forumet, hvor buksa mi var avbildet. ^^ Jeg hadde altså handa i en eller annen butikk som vestkantoslosossen handler i.

Shame on you.. Oslo øst er et must!

Lenke til kommentar
Fordi de er skamdyre, og utrolig populære.

Jeg kan faktisk forstå at disse er populære, for de er fantastisk gode å gå i - men jeg vil si at de koster litt i overkant av hva jeg synes de fortjener.

Jeg holder meg til Jack&Jones bukser og locopo gensere eller hva det heter.

Er det Poco Loco du tenker på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...