Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hater jul. Eneste positive med jula er å spise god mat og treffe familien... Ellers er det et jævla pes som lett overskygger den koselige tia det var da en var liten.

Men håper på pent vær i jula, så jeg får mye ut på tur med kaffetermos og kameraet. =)

Lenke til kommentar
Hater jul. Eneste positive med jula er å spise god mat og treffe familien... Ellers er det et jævla pes som lett overskygger den koselige tia det var da en var liten.

Men håper på pent vær i jula, så jeg får mye ut på tur med kaffetermos og kameraet. =)

Enig med at det er mye stress i jula, men god mat og pakker kan man da ikke si nei takk til :)

Linda ønsker seg snø til jul! ^^ Kram snø så jeg kan hive snøballer på de drittungene som ikke oppfører seg! :p

Lenke til kommentar

Enig med at det er mye stress i jula, men god mat og pakker kan man da ikke si nei takk til :)

Linda ønsker seg snø til jul! ^^ Kram snø så jeg kan hive snøballer på de drittungene som ikke oppfører seg! :p

Pfft. Jula kan bare holde seg unna for min del.

Har hatt få gode tider i juletiden de 19 åra jeg har levd -.-"

Snøen er bare til for at jeg kunne kaste folk i hekken på ungdomsskolen.

Det var det eneste positive med snøen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...