Herr Brun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Arinomi: Jeg har ikke Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vel det er jo langt ifra hver natt. Så når jeg endelig får sovet skikkelig mener jeg at jeg har litt rett til å feire Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 And we are online! (: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg sitter på skolen og kjeder rævva av meg, og vet at jeg egentlig bør øve på den über vanskelige naturfagsprøva senere idag Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg sitter på skolen og "jobber" aka drikker kaffe, forum, scanner en pc for virus og ... eh.. Jah. Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Øyh, dere, dere, DERE! Det er en dag igjen, og så er det juleferie :D Jeg elsker jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hater jul. Eneste positive med jula er å spise god mat og treffe familien... Ellers er det et jævla pes som lett overskygger den koselige tia det var da en var liten. Men håper på pent vær i jula, så jeg får mye ut på tur med kaffetermos og kameraet. =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gleder meg til jul jeg også Bare en tur til Sverige i helga, (og kanskje til Kongsberg på Søndag for å møte ei ) Så er det jul for alle penga!! Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hater jul. Eneste positive med jula er å spise god mat og treffe familien... Ellers er det et jævla pes som lett overskygger den koselige tia det var da en var liten.Men håper på pent vær i jula, så jeg får mye ut på tur med kaffetermos og kameraet. =) Enig med at det er mye stress i jula, men god mat og pakker kan man da ikke si nei takk til Linda ønsker seg snø til jul! ^^ Kram snø så jeg kan hive snøballer på de drittungene som ikke oppfører seg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) God morgon, Noreg! Endret 18. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gud Mårning Gaustad! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hater jul. Eneste positive med jula er å spise god mat og treffe familien... Ellers er det et jævla pes som lett overskygger den koselige tia det var da en var liten.Men håper på pent vær i jula, så jeg får mye ut på tur med kaffetermos og kameraet. =) Enig med at det er mye stress i jula, men god mat og pakker kan man da ikke si nei takk til Linda ønsker seg snø til jul! ^^ Kram snø så jeg kan hive snøballer på de drittungene som ikke oppfører seg! Pfft. Jula kan bare holde seg unna for min del. Har hatt få gode tider i juletiden de 19 åra jeg har levd -.-" Snøen er bare til for at jeg kunne kaste folk i hekken på ungdomsskolen. Det var det eneste positive med snøen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 God morgon, Noreg! Buenos dias, Noruego! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 God morgon, Noreg! Buenos dias, Noruego! Boa manhã, Noruega Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 God morgon, Noreg! Buenos dias, Noruego! Boa manhã, Noruega Dobré ráno Nórsko! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 God morgon, Noreg! Buenos dias, Noruego! Boa manhã, Noruega Dobré ráno Nórsko! Доброе утро, Норвегия Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) C-C-COMBOBREAKER! typisk deg.. Btw, kjører alt skal i spoiler regelen igjen Så får vi Biril til å banne alle osm ikke følger regelen i en dag Endret 18. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nå skal jeg straks ned og hente leketøy... Det vil si ny innmat til pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg