Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp sett Children of Men. Sjelden har jeg sett mer overbevisende actionsekvenser, pokker ta den siste halvtimen satt jeg med haka nedpå knærne!

Ja, de var ganske overbevisende. Likte historien også jeg. Tror jordkloden hadde hatt godt av sterile mennesker en stund. Så hadde kanskje befolkningsveksten roet seg en stund. ^^ Det var for ordens skyld ingen spoiler da dette er noe av det første man får vite i filmen. :)

Hehe ja. Jeg likte hvordan filmen var svært realistisk, sjelden har jeg sett en mer overbevisende fremstilling av et slikt apokalyptisk fremtidsscenario. Alt fra actionsekvenser og spesialeffekter til skuespillerprestasjoner var fremragende. Historien var flott den også, men jeg det var en litt tydelig parallell til et visst evangelie.. Jeg synes også slutten kom litt brått på, jeg skulle gjerne sett en halvtime ekstra. Men alt i alt en svært overbevisende film, og jeg håper flere storfilmer vil ta etter trenden med å droppe det ekstreme fokuset på svimlende spesialeffekter som alle ser er fake uansett og heller fokusere på realisme.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...