Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vurderer å ta turen opp i kattehuset. Bare for å ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg skal hjem nå! WOOO!! Hade folkens, gå med Gud og alt sånn. *tafsepåallesammen* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg måtte opperere ut visdomstanna, han måtte slipe ned kjeven min og masse tull, det føltes godt i kraniet mitt. Riktig, rikitg ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er så hullesyk. Luksusproblem. Jeg må gjøre innlevering om kommunisme og kapitalisme i historie (sånne dumme spørsmål). Gleder meg, har psyket meg opp i rundt 3 timer uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Selvfølgelig er det et luksusproblem. Gjør det ikke mindre ille. Jeg vil ha masse nye piercinger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ah, endelig har jeg fått sendt statskirkeutmeldingssjemaet. Det tok meg noen år, gitt, men nå er jeg endelig fri til å bryte så mange bud jeg bare vil! Endret 17. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer Skarstad. Jeg for min del ble utmeldt et par dager etter jeg ble født. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer Skarstad. Jeg for min del ble utmeldt et par dager etter jeg ble født. Jeg har, såvidt jeg vet, aldri vært medlem! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 edge, jeg tror alle automatisk blir meldt inn i Statskirka. Jeg er ikke helt sikker så ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ah, endelig har jeg fått sendt statskirkeutmeldingssjemaet. Det tok meg noen år, gitt, men nå er jeg endelig fri til å bryte så mange bud jeg bare vil! Bare pass på at de faktisk melder deg ut også, har vært bortui flere som har meldt seg ut av statskirken og likevel har de funnet ut senere at de fortsatt er medlem.. Jeg sitter forøvrig på jobb nå, og småkjeder meg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kødder du? Hotel Cæsar istedet for 70s show? De som planlegger programmet til TV2 kan ikke ha noe i huet. Og han gutten på RiksTV-reklamen har en helt fantastisk IRRITERENDE stemme*hive noe på TVen* Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 edge, jeg tror alle automatisk blir meldt inn i Statskirka. Jeg er ikke helt sikker så ta det med en klype salt. Alle som blir døpt, er det vel ikke? Jeg ble aldri døpt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Alle som blir døpt, er det vel ikke? Jeg ble aldri døpt Nei, det er nok at en av dine foreldre er innmeldt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg lekt meg med Virtuel DJ . Bare vent. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg lekt meg med Virtuel DJ . Bare vent. Lukter jeg en kommende DJ på radioen vår? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg lekt meg med Virtuel DJ . Bare vent. Lukter jeg en kommende DJ på radioen vår? Kanskje . Hittil ser det ikke så altfor lovende ut, men er jækla artig da. Må bare lære meg å kjenne sangene bedre. Øver meg på Anjunabeat-sanger siden de er forholdsvis like. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Anbefaler alle to her inne å se på TV3 nå Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pewpew! Vaskedag idag gitt. Arr, prepare to meet your maker at the hands of my WASHING MACHINE! Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 NP: Rufus Wainwright - He ain't heavy, he's my brother. Kul sang, sær fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg