Wackee Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jaja, her sitter eg ein onsdagskveld, med ei innlevering som eg skal ha jobba med i 4 veker no, skal leverast i morgo .... Nokon som har eit kreativt tips til eit valgfritt bilde som eg kan manipulera? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vi andre foretrekker inn-ut-leken. Men men... Hver sin smak. Blank lakk gir deg større sjanse til å leke inn-ut. Du ekke så dum du! ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Endelig ferdig med juleball Hvor går du på skole? Vesterålen, Hadsel videregående skole Verden er ikke stor den. Selv går jeg på Sortland videregående skole, Avd Bø. O: Du går ikke tilfeldigvis Vg1? Endret 17. desember 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig ferdig med juleball Hvor går du på skole? Vesterålen, Hadsel videregående skole Verden er ikke stor den. Selv går jeg på Sortland videregående skole, Avd Bø. O: Du går ikke tilfeldigvis Vg1? Jo teknik og industriell produksjon(mek) på melbu Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vi andre foretrekker inn-ut-leken. Men men... Hver sin smak. Blank lakk gir deg større sjanse til å leke inn-ut. Du ekke så dum du! ^^ Nei, tenk. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 FluffyPinkSheep har ikke dere juleball i morgen ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Enig, Heineken er og blir en favoritt. Men det er jo tross alt bare vann i følge Nikka.Spesielt den på glassflaske synes jeg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 FluffyPinkSheep har ikke dere juleball i morgen ? Nope, slutt med juleball siden 10ende. du har ikke gått på Bø ungdomskole? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nope, slutt med juleball siden 10ende. du har ikke gått på Bø ungdomskole? Nei har gått på Melbu ungdomskole Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vi andre foretrekker inn-ut-leken. Men men... Hver sin smak. Blank lakk gir deg større sjanse til å leke inn-ut. Jeg har magiske fingre. Da trenger jeg ikke lakk. Ei heller lær. Eller... I enkelte forsamlinger øker sjansene mine om jeg har både lakk og lær da, men VIL jeg i de forsamlingene? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Natt i skogen! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nope, slutt med juleball siden 10ende. du har ikke gått på Bø ungdomskole? Nei har gått på Melbu ungdomskole Åja, men da så. Trodde jeg hadde funnet en av klassekameratene mine på diskusjon.no. xd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da legger jeg meg, etter å ha fiksa xboxen til The Game i tre-fire timer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nope, slutt med juleball siden 10ende. du har ikke gått på Bø ungdomskole? Nei har gått på Melbu ungdomskole Åja, men da så. Trodde jeg hadde funnet en av klassekameratene mine på diskusjon.no. xd Dem har jeg mange av, faktisk. Et par av dem har faktisk skrevet i denne delen av forumet av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Herlig å våkna dødsforvirret og svett av verdens sykeste lyd, og innse at man har sovna med klær på, + fortsatt lure på hva den lyden var, og om den i det hele tatt finnes. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Da legger jeg meg, etter å ha fiksa xboxen til The Game i tre-fire timer. Du er min gud pus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 JA! FOLK! I'm not alone in this world after all! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Alltid kos når folk kommer hjem fra jobb etter å ha vært der siden 8, plutselig dritings og med bailey's og sigarer å gi bort til folk som sitter og kjeder seg ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nettopp sett Children of Men. Sjelden har jeg sett mer overbevisende actionsekvenser, pokker ta den siste halvtimen satt jeg med haka nedpå knærne! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nettopp sett Children of Men. Sjelden har jeg sett mer overbevisende actionsekvenser, pokker ta den siste halvtimen satt jeg med haka nedpå knærne! Ja, de var ganske overbevisende. Likte historien også jeg. Tror jordkloden hadde hatt godt av sterile mennesker en stund. Så hadde kanskje befolkningsveksten roet seg en stund. ^^ Det var for ordens skyld ingen spoiler da dette er noe av det første man får vite i filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg