Llandari Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 *gomle for seg selv* Jammen.... Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva er galt med svamp/papir? Det dytter bare dritten rundt på lakken, som igjen gir deg små riper (de som ser ut som edderkoppnett under halogenlys eller i sola), i stedet for å trekke dritten til seg, og løfte den bort. Åhh...du var seriøs. Well, jeg vasket innvendig og tok statoilmaskinen tok resten. Han er faktisk seriøs.. Hvis du vil ha en ren og ripefri bil, brukes vaske-vott. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Llandari, kom deg til Steinkjer du. Jeg har en løvbiff, pytt i panne og masse loff og egg og melk og sånt som må bort før juleferien. Ikke for det, løvbiffen og pytt i pannen holder seg nok, men best å ikke ta noen sjanser Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 VASKE-VOTT! Herregud, den var funky. Ligner på alienen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 *gomle for seg selv* Jammen.... Mohahaha! Du kan få restene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg vil ha en vaskevott, virker funky. Jeg er lei av svamp uansett, ikke for det, jeg vasker bare bil når jeg får betalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Llandari, kom deg til Steinkjer du.Jeg har en løvbiff, pytt i panne og masse loff og egg og melk og sånt som må bort før juleferien. Ikke for det, løvbiffen og pytt i pannen holder seg nok, men best å ikke ta noen sjanser Hysj på deg! Nå får jeg bare lyst på alt det der (spesiellt løvbiff m/ fløtegratinerte poteter Først noen dager uten noe matlyst+ kvalme, så kommer matlysten tilbake for fullt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg overlever vel på det jeg har i kjøleskap + fryser. Is anyone? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 VASKE-VOTT! Herregud, den var funky. Ligner på alienen min. Haha. Noen som vet hvor mye en sånn koster? Perfekte julegaven til fattern. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Begynner vel å bli litt seint å kjøpe inn julegaver via interwebs, gjør det ikke? Mannen på TV'n sa nemlig 16. Den 16. desember. I går, altså det går ikke. Det regner og er PLUSSGRADER i Tønsberg, jeg vil ha SNØ og KALDT og USJ og BANE SEG VEI GJENNOM TREMETERHØYSNØ de to siste dagene før FRI, jeg. Og det blir så klart liggende til godt over febbuary. Endret 17. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig ferdig med juleball Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 fredrik, hva anbefaler du da? Vaskevott. Finnes forskjellige typer, men den mest populære fra Meguiar's har mikrofiber-overflate. Fordelen med det er at de holder på mye mer vann, og er "dypere", slik at dritten legger seg der den ikke kommer så lett i kontakt med lakken. Åhh...du var seriøs. Well, jeg vasket innvendig og tok statoilmaskinen tok resten. HYYYL! Med børster og da? Det er jo enda verre enn svamp... VASKE-VOTT! Herregud, den var funky. Ligner på alienen min. Haha. Noen som vet hvor mye en sånn koster? Perfekte julegaven til fattern. Hm, hvis du skal kjøpe noe nå bør du ta deg en tur til BilXtra, der de selger diverse Meguiar's. Vaskevotten koster vel rundt 200 tror jeg. Den tar du gjerne over hånda, og den kan vaskes i vaskemaskin og brukes om igjen. Om du vil kjøpe noe mer til ham kan jeg anbefale Soft Gel Wash fra Meguiar's i tillegg. Lukter nydelig, og gir god glid. Meguiar's selges også på godkjemi.com, til bedre priser enn hos BilXtra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig ferdig med juleball Ahhh...vi har ikke det lengere vi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig ferdig med juleball Hvor går du på skole? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fredrik: Jeg beklager å måtte være den som sier dette til deg, men en blank lakk er faktisk ikke det viktigste i livet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fredrik: Jeg beklager å måtte være den som sier dette til deg, men en blank lakk er faktisk ikke det viktigste i livet. Nei, men det er ganske tilfredsstillende å ha en blank og ren bil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vi andre foretrekker inn-ut-leken. Men men... Hver sin smak. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vi andre foretrekker inn-ut-leken. Men men... Hver sin smak. Blank lakk gir deg større sjanse til å leke inn-ut. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig ferdig med juleball Hvor går du på skole? Vesterålen, Hadsel videregående skole Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 fargoth: Kommer de frem i tida da? Gavene altså.Det gjør de: cdon.com garanterer levering før jul på alle produkter bestilt før den 18. Fy faen så godt det er med Heineken. Risikerer faen meg å bir full så godt som det er.Enig, Heineken er og blir en favoritt. Men det er jo tross alt bare vann i følge Nikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg