Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagen startet så fin.Sto opp i god tid, sånn passelig trøtt. Tid nok til å stoppe innom en bensinstasjon å handle seg noe random godt å ha med på jobb siden jeg skulle vaske to biler i dag på jobb.

Er selvsagt glattis på veien opp ved siden av jordet og en fin krapp elegant sving før bakken også så en får ikke tatt noe særlig fart hvis ikke en vil ende opp ut på jordet eller i grøfta.Nordlending som en er så skulle jeg da faen meg i det minste prøve å komme opp bakken før en ga opp så en tok sånn høvelig fart opp bakken men piggfrie dekk er noe jævelskap oppfunnet av de mest grusomme menneskene her i verden så det gikk som det måtte gå, en fikk stopp midt i bakken. Da var det lite annet å gjøre en å rygge seg tilbake og håpe at en iallefall hadde NOE grep nedover og at en ikke bare seilte nedover men neida, kommet sånn høvelig greit ned og så glapp taket og bilen sklei sakte men sikkert imot grøften på høyresiden.

Så en ble stående en stund i grøfta og prøve å "vugge" seg at og fram men når en gikk ut så var hjulene så pent og pyntelig nede i grøfta og intet feste å finne:

DSC_2783.jpg

Og selvsagt, av alle mulige jævla ting så står det en stor firkantet stein med en blomsterpotte på. Jeg kommer til å hate denne blomsterpotta for resten av mitt liv! Faen setter en stein i den grøfta med en BLOMSTERPOTTE? Så da bilen sled ned i grøfa så endte den såklart inn i siden akkurat ved hjulet og arbeide seg oppover:

DSC_2769.jpgDSC_2768.jpgDød over steinen med blomsterpotta!

DSC_2786.jpg

Så jeg fikk en nabo med traktor til å hjelpe meg opp og så strødde han veien samtidig så det gikk ann for andre og også komme seg opp. Bare synd han ikke hadde fått ut fingeren sånn..I GÅR..men men.

En time for sent på jobb og var det rett i bilvaskingen av to biler. Begynte med Golfen siden den er ny og shiny og den faktisk så ganske ren ut..vasker meg nesten ferdig før kokken skulle ned å handle matvarer. Så fikk en bilen tilbake etter en halvtime/tre kvarter og tar å drar over dashbordet og vinduene og rygger ut. Kommer halveis ut av garasjen da jeg klarer å kvele bilen, er en mongocluch på den som er helt idioti-stilt og bremser som er så finstilt at bare du tenker på de så nykker de tak. Så en starter på nytt igjen og da er faen steike meg batteriet flatt!

Så da var det å ta en gammel Toyota med rattgir (hvor ble det av rattgirbilene egentlig? Bare amerikansk fenomen?) , kjøre den så nært en kan og sitte å vente på at batteriet får ladet seg. Så kjøre en tur til Ås så dynamoen får jobbet litt på batteriet, svinge innom Ski igjen og få vasket bilen og så hjem.

Dagen ble litt bedre da når pusen kom med et skjerf til meg...ble vel lei av at jeg tok hennes :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Vil ikke! :(
Du SKAL! :devil:

Ånei! :innocent:

Da var man hjemme fra shoppingturen med WhiteKnight på forumet. Det var kjempekoselig! :wee:

Jeg så dere på dassen på galleriet da du voldtok han med den dokosten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...