Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller er det ingen innstillinger for å begrense download-hastighet i Steam? Har ikke lyst til å bruke opp hele linjen på å laste ned spillene mine og diverse mods.

Tror internet connection i perference kan senke download hastigheten. Fungerte før i hvertfall.

Edit: sette iconnection til noe lavere, men det skjønte du vel.

Har prøvd det allerede. Fungerte desverre ikke. Fortsetter å makse ut linja. :\

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det ingen innstillinger for å begrense download-hastighet i Steam? Har ikke lyst til å bruke opp hele linjen på å laste ned spillene mine og diverse mods.

Tror internet connection i perference kan senke download hastigheten. Fungerte før i hvertfall.

Edit: sette iconnection til noe lavere, men det skjønte du vel.

Har prøvd det allerede. Fungerte desverre ikke. Fortsetter å makse ut linja. :\

Du kan jo gå til drastiske metoder og bruke netlimiter. (som siste utvei)

Lenke til kommentar

Det kunne jo vært aktuelt med Netlimiter. Prøver dog å unngå å installere for mange programmer på maskinen min. Vil at den skal være noenlunde rask og responsiv. ;) Men takk for forslaget. Skal lese litt om programmet.

@ Jethrotulling: Hahahaha! Klassiker. Husker ikke sist jeg så den. Men den er jo konge! For noen moves på fyren også da!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Det kunne jo vært aktuelt med Netlimiter. Prøver dog å unngå å installere for mange programmer på maskinen min. Vil at den skal være noenlunde rask og responsiv. ;) Men takk for forslaget. Skal lese litt om programmet.

@ Jethrotulling: Hahahaha! Klassiker. Husker ikke sist jeg så den. Men den er jo konge! For noen moves på fyren også da!

Ikke bruk NetLimiter (programmet), er et annet alternativ som er så mye bedre (dessverre husker jegi kke navnet, upspeed eller noe sånt).

Den filmen er bare enda bedre uten lyd :!: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...