Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva som er så ille.

Jeg ville saksøkt bakeriet. Vi lever i en såpass opplyst og oppvakt verden at vi burde kunne kalle barna våre for hva vi vil uten at noen skal reagere på at berømte / beryktede slemminger / mennesker / what not hadde samme navn for noen tiår siden.

Jeg er på Adolf Hitler og familiens side!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hva som er så ille.

Jeg ville saksøkt bakeriet. Vi lever i en såpass opplyst og oppvakt verden at vi burde kunne kalle barna våre for hva vi vil uten at noen skal reagere på at berømte / beryktede slemminger / mennesker / what not hadde samme navn for noen tiår siden.

Jeg er på Adolf Hitler og familiens side!

enig med datasmurf...

men jeg forstår ikke helt hvorfor de valgte å gi han begge navnene.

Adolf kunne de kalt han men Hitler skal ikke det være et etternavn?

Det blir akkurat som om jeg fikk en sønn og kalte han Johnny Depp Hansen bare fordi jeg er fan av han

(tok det første navnet jeg kom på).

men men Jeg synest alikevel synd på gutten, han kommer til å få en hard oppvekst..

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

fargoth: Kommer de frem i tida da? Gavene altså.

Har egentlig hatt en flott dag i dag. Var på byen og spiste med han tidligere i dag, og nå satt jeg nettopp pappas fiskemiddag (saltet fisk med løk og poteter) til livs. Saunaen burde være klar om snaue 40 minutter. \o/

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg ikke oppdaget "Californication" før nå? Det er jo en herlig serie. Storkoser meg med hver episode. :)

Fantastisk herlig serie. Elsker den. Ler, griner... Koser meg rett og slett.

Mhm. Jeg så nettopp episode fem, sesong en, så jeg har mange episoder foran meg. Herlig. :) Begynner nesten å bli litt for mange tv-serier å følge med på nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...