Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Eneste grunnen til at noen vil kalle ungen sin Adolph Hitler er så de kan slå ham uten å få dårlig samvittighet.

Søstra heter JoyceLynn Aryan Nation Campbell.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Da er jeg tilbake. Det ble stativ. Ikke med kulehode, men panoreringshode. Virket temmelig så stødig og har lekt meg litt med det allerede. Det er i alle fall himmelen i forhold til det jeg hadde. Han hadde akkurat satt ned prisen fra 1600,- til 1400,-. Ble forøvrig Velbon Sherpa 600R og ikke noe Manfrotto som jeg i utgangspunktet hadde lyst på. =)

Lenke til kommentar
Jeg hadde en snodig drøm i natt. Drømte at den ene søsteren min var innlagt på et sykehjem, og at b-real var hjelpepleier/assistent der og ansvarlig for henne. Han hadde et sleskt smil rundt munnen og gjorde litt narr av mine drikkevaner eller noe slikt. Våkna dessverre litt for tidlig, så drømmen slutta egentlig med det.

Now that is creepy :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg hadde en snodig drøm i natt. Drømte at den ene søsteren min var innlagt på et sykehjem, og at b-real var hjelpepleier/assistent der og ansvarlig for henne. Han hadde et sleskt smil rundt munnen og gjorde litt narr av mine drikkevaner eller noe slikt. Våkna dessverre litt for tidlig, så drømmen slutta egentlig med det.

Det er _veldig_ creepy.. :ermm:

Lenke til kommentar

Det er _veldig_ creepy.. :ermm:

Det er __veldig__ creepy.. :ermm::ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...