Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Spidersense". Er det det dere crazy kids kaller det for tiden?
Jeg foretrekker betegnelsen "shitkidz" takk.

Tøff signatur forresten.

Klarer du det uten å poste i sånne meningsløse kategorier så blir jeg imponert.
Say hello to my new friend: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew

Takk :wee:

En annen Bunnpris butikk, men i byen. Litt lenger reisevei, men pyttsann.

Med en annen sjef så skal du se at det er flott som fjell der. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja jeg så det der. Hadde jeg eid bakeriet, så skulle han nazien faen meg ha fått et kjevle oppi rassen i tillegg til et blankt nei på å lage til kaka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg sitter i badkaret nå med laptopen å en stol. Og hva tnker jeg på? Jo, jeg lurer på om jeg skal begynne med wow igjen.

Jeg begynte ¨lure nå, bare: wtf, gikk ikke han i badet? Ang. wow, please ikke begynn, da må jeg ty til drastiske metoder for å dra deg bort fra dataen :p

Lenke til kommentar
Takk :wee:

En annen Bunnpris butikk, men i byen. Litt lenger reisevei, men pyttsann.

Med en annen sjef så skal du se at det er flott som fjell der. :)

Ja'a, håper det. Er deltid til å begynne med, men han sa det kunne bli mer etterhvert om han var fornøyd med meg. Han pleier visst prioritere de som jobber best når han setter opp vaktlister. Særlig når han veit de gjerne vil jobbe mer, liksom. S¨da er det vel tilbake til å jobbe rumpa av seg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg begynte ¨lure nå, bare: wtf, gikk ikke han i badet? Ang. wow, please ikke begynn, da må jeg ty til drastiske metoder for å dra deg bort fra dataen :p

Som hva da? :dribble:

You don't wanna know. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg sitter i badkaret nå med laptopen å en stol. Og hva tnker jeg på? Jo, jeg lurer på om jeg skal begynne med wow igjen.

Trenger ikke ty til drastiske metoder. Vis litt hud så kommer fortere enn du aner xD

Anyways.... /lol :)

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Trenger ikke ty til drastiske metoder. Vis litt hud så kommer fortere enn du aner xD

Anyways.... /lol :)

Ikke om jeg allerede har slitt ham ut :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Gidder ikke gå inn på hvilken måte du har slitt han ut på, men skal jeg tenke på det jeg gjorde, så er han fort klar for runde 2.. Evnt 3.. Spørs litt :ph34r:

Tror vi setter en strek der så det ikke blir for mye for kafeen.

Såååeh.. flott vær i dag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...