Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

hva bedriver folkene her inne dagen med i dag da?

Nå tikker jeg straks over på overtid, som vil si at jeg kan sove litt lenger i morra/dra hjem litt tidligere. (Mer tid sammen med kjæresten \o/)

Jeg sitter på jobb og sliter med å få til en maskin som vi gjør klar til å lage et speil av. Jeg er lei den maskina, men jo lenger den krangler, jo mer tid får jeg med kjæresten i morra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter en tjue minutter med språkproblemer så fikk de løst opp i misforståelsen.

Rakk akkurat flyet. Men gøy tror jeg nok ikke det var :p

Bra hun rakk flyet i alle fall.

Men akkurat! Språkproblemer. Tenk om de ikke fatta hverandre?

*grøsse ved tanken*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det hadde vært litt morsomt å se på xD

Hadde det vel ikke. oO

Som om ikke jeg snakker dårlig nok både engelsk og norsk i normal tilstand. Forestill deg i freaket tilstand. oO

Vi tar en tur til syden, så dreper jeg noen, og skylder på deg? :p

Lenke til kommentar
Nå tikker jeg straks over på overtid, som vil si at jeg kan sove litt lenger i morra/dra hjem litt tidligere. (Mer tid sammen med kjæresten \o/)

Jeg sitter på jobb og sliter med å få til en maskin som vi gjør klar til å lage et speil av. Jeg er lei den maskina, men jo lenger den krangler, jo mer tid får jeg med kjæresten i morra.

ferdig på jobb om 30 minutter selv nå :) så er det hjem og slappe av...

men det bildet ditt... er det en mage meg tegning på?

Lenke til kommentar

Haha, bedøvelse i kjeften er jo bra etter å ha vært hos tannlegen da. Husker jeg måtte trekke noen tenner pga tannstilling min var tard. Å trekke en tann med røtter er greit nok med bedøvelse. Men en time senere når bedøvelsen slutter å virke er det helt jævlig. Et åpent hull i tannkjøttet som bare verker to dager i strekk. ^^

Lenke til kommentar
Haha, bedøvelse i kjeften er jo bra etter å ha vært hos tannlegen da. Husker jeg måtte trekke noen tenner pga tannstilling min var tard. Å trekke en tann med røtter er greit nok med bedøvelse. Men en time senere når bedøvelsen slutter å virke er det helt jævlig. Et åpent hull i tannkjøttet som bare verker to dager i strekk. ^^

Det som var sært var når tunga ble bedøvd samtidig. Gikk med en konstant følelse av kiling :p

Lenke til kommentar

ferdig på jobb om 30 minutter selv nå :) så er det hjem og slappe av...

men det bildet ditt... er det en mage meg tegning på?

Du vet, det fikk tråden stengt forrige gang det var oppe :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...