j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hva bedriver folkene her inne dagen med i dag da? Nå tikker jeg straks over på overtid, som vil si at jeg kan sove litt lenger i morra/dra hjem litt tidligere. (Mer tid sammen med kjæresten \o/) Jeg sitter på jobb og sliter med å få til en maskin som vi gjør klar til å lage et speil av. Jeg er lei den maskina, men jo lenger den krangler, jo mer tid får jeg med kjæresten i morra. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Etter en tjue minutter med språkproblemer så fikk de løst opp i misforståelsen. Rakk akkurat flyet. Men gøy tror jeg nok ikke det var Bra hun rakk flyet i alle fall. Men akkurat! Språkproblemer. Tenk om de ikke fatta hverandre? *grøsse ved tanken* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det hadde vært litt morsomt å se på xD Hadde det vel ikke. oO Som om ikke jeg snakker dårlig nok både engelsk og norsk i normal tilstand. Forestill deg i freaket tilstand. oO Vi tar en tur til syden, så dreper jeg noen, og skylder på deg? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hva bedriver folkene her inne dagen med i dag da? Ligger på sofaen og spiller gitar Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vi tar en tur til syden, så dreper jeg noen, og skylder på deg? Eeeeller vi dropper det. o_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vi tar en tur til syden, så dreper jeg noen, og skylder på deg? Eeeeller vi dropper det. o_O Jeg er glatt med, Lena Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå tikker jeg straks over på overtid, som vil si at jeg kan sove litt lenger i morra/dra hjem litt tidligere. (Mer tid sammen med kjæresten \o/) Jeg sitter på jobb og sliter med å få til en maskin som vi gjør klar til å lage et speil av. Jeg er lei den maskina, men jo lenger den krangler, jo mer tid får jeg med kjæresten i morra. ferdig på jobb om 30 minutter selv nå så er det hjem og slappe av... men det bildet ditt... er det en mage meg tegning på? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) men det bildet ditt... er det en mage meg tegning på?Det er magen din en kveld på byen. EDIT: Jeg vil bare nevne at te er undervurdert. Mhh. Dette er så godt at det er skremmende. Endret 17. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 EDIT: Jeg vil bare nevne at te er undervurdert. Mhh. Dette er så godt at det er skremmende. Te er ekkelt :S Kaffe all the way! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kaffe all the way! and kakao can come too Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 EDIT: Jeg vil bare nevne at te er undervurdert. Mhh. Dette er så godt at det er skremmende. Te er ekkelt :S Kaffe all the way! Te er digg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg lever på kaffe. Men te er snacks. SKIKKELIG te, vel å merke. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kaffe all the way! and kakao can come too Kakao er selvølgelig invitert! Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Omsider gikk bedøvelsen ut. Tror tannlegen ikke ar slipt ned tanna dog. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har sjokoladebolle Jeg vil bolle .. Bow chicka bow bow Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Haha, bedøvelse i kjeften er jo bra etter å ha vært hos tannlegen da. Husker jeg måtte trekke noen tenner pga tannstilling min var tard. Å trekke en tann med røtter er greit nok med bedøvelse. Men en time senere når bedøvelsen slutter å virke er det helt jævlig. Et åpent hull i tannkjøttet som bare verker to dager i strekk. ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) *historie fra tannlegen* Jeg måtte opperere ut visdomstanna, han måtte slipe ned kjeven min og masse tull, det føltes godt i kraniet mitt. Endret 17. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Haha, bedøvelse i kjeften er jo bra etter å ha vært hos tannlegen da. Husker jeg måtte trekke noen tenner pga tannstilling min var tard. Å trekke en tann med røtter er greit nok med bedøvelse. Men en time senere når bedøvelsen slutter å virke er det helt jævlig. Et åpent hull i tannkjøttet som bare verker to dager i strekk. ^^ Det som var sært var når tunga ble bedøvd samtidig. Gikk med en konstant følelse av kiling Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nå tikker jeg straks over på overtid, som vil si at jeg kan sove litt lenger i morra/dra hjem litt tidligere. (Mer tid sammen med kjæresten \o/) Jeg sitter på jobb og sliter med å få til en maskin som vi gjør klar til å lage et speil av. Jeg er lei den maskina, men jo lenger den krangler, jo mer tid får jeg med kjæresten i morra. ferdig på jobb om 30 minutter selv nå så er det hjem og slappe av... men det bildet ditt... er det en mage meg tegning på? Du vet, det fikk tråden stengt forrige gang det var oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg