L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du får et ganske bra på Japanphoto til 1649,- Med kulehode (men uten rettetast ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 åååh. Hvilken reklame var det.. Jah! Gulesider var det ja. ^^, Har kika på det du nevnte, men regner med at jeg kanskje får pruta litt på fotobutikken jeg skal på her i byen å se, i og med at eieren er gammelt kameraklubbmedlem som kanskje slår av litt til yngre medlemmer Men kulehode er et must. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg våknet opp etter 45 minutters søvn av at sjefen sto bak meg ; "var det godt med ein lur? " Må man vel kunne bort fra, sånn i julestria. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg våknet opp etter 45 minutters søvn av at sjefen sto bak meg ; "var det godt med ein lur? " Må man vel kunne bort fra, sånn i julestria. Er glad han ikke ble grinete på meg jeg x) Han begynte å le ganske så kraftig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva svarte du han da? Må jo bare svare med en eller annen morsomhet i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva svarte du han da? Må jo bare svare med en eller annen morsomhet i sånne situasjoner. Jeg fleipet med at det har vært så mye å gjøre de siste dagene at jeg var utslitt Mens i virkeligheten er det at vi ikke har hatt den største strømmen av elever som trenger hjelp med pcen sin xD På 3 dager har vi hatt 10-13 folk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du er heldig med sjefen din Ghraag. En (vikar) jeg jobba med på Telenor kundeservice fikk sparken på dagen fordi han sovna på jobb. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du er heldig med sjefen din Ghraag. En (vikar) jeg jobba med på Telenor kundeservice fikk sparken på dagen fordi han sovna på jobb. Ja ^^ Sjefen min må være den koseligste karen jeg har møtt Morsomt forhold her da vi kødder litt frem og tilbake ganske ofte. Her kaller vi hverandre slasker osv osv xD Med andre ord, en trivelig sjef på en trivelig arb.plass Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du er heldig, du... Jeg vil også sove på jobb. Litt kjipt hvis det kommer noen som skal ha noe, og jeg sover Sover ofte på skolen da.. Sånn som i dag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Like løs holdning som her du da Ghraag Har ikke sovna enda men vi ler ganske mye ilag og finner på endel kødd. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Like løs holdning som her du da Ghraag Har ikke sovna enda men vi ler ganske mye ilag og finner på endel kødd. Hihi^^ Da du sa du skulle legge deg, lå jeg og så på Naruto. Og det fortsatte til klokka ble rundt 4.30 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 S.L.A.S.K Synes Livet Avvikler Seg Konstant. wow jeg er god på sånt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da var møtet med dama på skolen ang. angsten min etc utsatt til over jul fordi jeg følte jeg ikke klarte det, og julegaver til jentene handlet. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Mikkel ; L.I.C.H K.I.N.G M.F.M Like I care, However. Kan Ikke Noen Grisebanke Mikkel For Meg xD Mohehehe Endret 17. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Da har jeg laget meg et nyttårsforsett jeg kan klare å oppnå fo en gangs skyld. I løpet av 2009 skal jeg komme meg opp på Top20 all time-postere på forumet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig! Klarte faktisk å få tak i billetter til AC/DC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og da var matpenga brukt på festivalpass til Storåsfestivalen 2009 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Mikkel ; L.I.C.H K.I.N.G M.F.M Like I care, However. Kan Ikke Noen Grisebanke Mikkel For Meg xD Mohehehe N.E.I.? Noen Eller Ingen.? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Endelig! Klarte faktisk å få tak i billetter til AC/DC Jeg og! Knallbra! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Og da var matpenga brukt på festivalpass til Storåsfestivalen 2009 Hva sier du om jeg kommer løpende bort til deg , dritings som faen neste Storås å bare : HEEEEY DATASMURF ! GÅR DET DA ??? GJORT PÅ I DET SISTE DU? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg