Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Om ein blir mett eller ei etter ein times tid spørs vel på personen?

Edit:

Epic lolzor 3stk som postar på same tidspunkt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ohoy! ^^

I morgen har rektor funnet ut at jeg skal undervise en klasse i 6 trinn... ALENE. Det kan bli interesant.

Og forøvrig, denne jobben eier. I dag har jeg spilt ludo (og tapt med glans), og bakt kaker. Og dette betaler de meg for? Win, i say.

Det kom ei lita jente i 3 klasse eller noe, bort til meg i dag, og var sint på 6 klassingene. Det var så utrolig urettferdig, at de fikk ha meg, og 3 klassen ikke fikk det. Så jævla genialt.

Så synd at i morgen mest sannsyneligvis blir siste dagen min før jul, men men. Om jeg ikke får meg jobb i Kristiansand på nyåret, så kommer jeg tilbake ^^

Lenke til kommentar
Hba trengs av utdanning for å bli lærerasistent?

"Pågangsmot, stå-på-vilje, evne til å arbeide godt i et dynamisk miljø, selvstendighet, etc." - med andre ord, alt hva de kan få tak i som kan gå noenlunde oppreist og snakke norsk (samtidig).

Jeg ender sikkert opp som lærer selv. Holder jeg på å bli voksen, siden jeg har innsett at det ikke bare er en mulighet, men faktisk også sannsynlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Av en eller annen grunn føler jeg meg ensom i kveld :( Ikke at jeg har noen grunn til det, så skjønner itte offer.

Hører på platon soundtrack, det hjelper ikke. triste greier.

Fifa 09? :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...