Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 CypheroN... Den levende lykkepillen =) Slikt fikser alltid litt på humøret litt. QFT, lo godt der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fin avslutning på dagen. Takk CypheroN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Babb er som kinamat, metter lite og du blir sulten igjen etter en times tid. Da tar jeg heller en feit burger (og ikke noe søl fra McD eller BK), metter og jeg er ikke sulten igjen etter en times tid .. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 faan, nå kunne jeg også trøkka en babb i tryne! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Babb er som kinamat, metter lite og du blir sulten igjen etter en times tid.Da tar jeg heller en feit burger (og ikke noe søl fra McD eller BK), metter og jeg er ikke sulten igjen etter en times tid .. Ser ut som du vil bli mett. Egg er perfekt til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Om ein blir mett eller ei etter ein times tid spørs vel på personen? Edit: Epic lolzor 3stk som postar på same tidspunkt. Endret 16. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ohoy! ^^ I morgen har rektor funnet ut at jeg skal undervise en klasse i 6 trinn... ALENE. Det kan bli interesant. Og forøvrig, denne jobben eier. I dag har jeg spilt ludo (og tapt med glans), og bakt kaker. Og dette betaler de meg for? Win, i say. Det kom ei lita jente i 3 klasse eller noe, bort til meg i dag, og var sint på 6 klassingene. Det var så utrolig urettferdig, at de fikk ha meg, og 3 klassen ikke fikk det. Så jævla genialt. Så synd at i morgen mest sannsyneligvis blir siste dagen min før jul, men men. Om jeg ikke får meg jobb i Kristiansand på nyåret, så kommer jeg tilbake ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Neeei, lærer kanskje? Er du full nå igjen L4r5? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Haha, høres geniaalt ut:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Neeei, lærer kanskje? Er du full nå igjen L4r5? Det er ikke nødvendigvis riktig da. Kunne vært noe sånn assistent. Kunne vært siviltjeneste. Kunne vært masse. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lars har et poeng. Jeg er lærerassistent/vikar/støttekontakt. Altså, whatever læreren sier jeg skal gjøre. Primært sett er jeg der for og holde oppsyn med en spesiel person, men i bunn og grunn er jeg vel lærerassistent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Høres egentlig veldig interresant og gøy ut. Nav maser allerede om å få meg ut i noe. Hba trengs av utdanning for å bli lærerasistent? Jeg er over 25 nå så de er ikke lengere knipne med å spandere utdanning. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har fagbrev som ikt-driftsopreatør. Du kan vel selv tenke deg til kravene Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er TRØTT! Ett par timer nå er helt borte, husker knapt jeg la meg på sofaen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hba trengs av utdanning for å bli lærerasistent? "Pågangsmot, stå-på-vilje, evne til å arbeide godt i et dynamisk miljø, selvstendighet, etc." - med andre ord, alt hva de kan få tak i som kan gå noenlunde oppreist og snakke norsk (samtidig). Jeg ender sikkert opp som lærer selv. Holder jeg på å bli voksen, siden jeg har innsett at det ikke bare er en mulighet, men faktisk også sannsynlig? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Av en eller annen grunn føler jeg meg ensom i kveld Ikke at jeg har noen grunn til det, så skjønner itte offer. Hører på platon soundtrack, det hjelper ikke. triste greier. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Yay. Jeg har nattevakt. Nattevakt er kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Av en eller annen grunn føler jeg meg ensom i kveld Ikke at jeg har noen grunn til det, så skjønner itte offer. Hører på platon soundtrack, det hjelper ikke. triste greier. Fifa 09? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg