Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde å slutte og røyke, men ga opp.

Det får holde med at jeg slutta å snuse.

Jeg vil ikke miste alle sosiale gleder jeg kan gjøre i skoletida :p

Jeg har nå sluttet med snus i ca tre måneder. Men det er vanskelig og ikke ta seg en snus når folk i klassen sitter med det. Husker hvor deilig det var med en prell i timene. Jaja, sparer værtfall penger :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ja, dessverre så kan jeg ikke være pirat nåer jeg er på jobb...

hjemme derimot... :whistle:

Hysj da, man driver da ikke med sånt der vi kommer fra :innocent:

joda, selv i sossehøl finnes det sorte får... :wee:

Lenke til kommentar
Røyker egentlig alt mellom 3-40 dagen. Spørs på hva jeg bruker dagen på. Eller. hovedsaklig kvelden. Har noen vage minner om at en tyvepakning pluss en halv tobakk røk på nyttårsaften delt på meg og Nie. (Hun røykte mer enn meg, og hun husker ikke store deler av kvelden en gang. o_O)

Ehm. Altså. SÅ mye gikk det ikke.

Det var ikke en halv tobakk.

Og kjeften på deg. x)

Lenke til kommentar
Jeg lemper inn en post her i forumkaféen før tråden når 7000 sider å stenges til fordel for Forumkaféen v2.0. Og mens jeg er her inne, hva er greia med denne "legg til en venn"-funksjonen? Noen som vil være min venn?

si det , trodde alle på forumet var venner , men jeg kan være din spesielle venn ;)

Yes! 134868 to go. Har du lagt meg til? Jeg ser ingen forandringer i venne-dialogboksen. Prøver å finne ut hvilke fordeler det gir å være venn med noen via denne funksjonen.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å slutte og røyke, men ga opp.

Det får holde med at jeg slutta å snuse.

Jeg vil ikke miste alle sosiale gleder jeg kan gjøre i skoletida :p

Jeg har nå sluttet med snus i ca tre måneder. Men det er vanskelig og ikke ta seg en snus når folk i klassen sitter med det. Husker hvor deilig det var med en prell i timene. Jaja, sparer værtfall penger :new_woot:

Ja, er det samme hos meg, og nå som snusprisene går opp, er det enda bedre at jeg har slutta.

En 10pack holder i over ei uke og koster meg 35 spenn eller noe.

Går jeg på Lidl, får jeg en 19pack for 46 spenn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ja, dessverre så kan jeg ikke være pirat nåer jeg er på jobb...

hjemme derimot... :whistle:

Hysj da, man driver da ikke med sånt der vi kommer fra :innocent:

joda, selv i sossehøl finnes det sorte får... :wee:

naaaj :innocent:

tviler på at alt på pcen din er kjøpt og betalt og har gyldige lisenser... ;)

Lenke til kommentar
Det er over 4000 kjemiske stoffer i røyk. Bare nevner det.

EDIT: Bl.a. metropen, Ammoniakk, butan, kadmium, arsenikk, tjære, terpentin, aceton og spylevæske.

Mange av dere som røyker forresten? Jeg gjør det ikke.

Jeg røyker. Og ja, grunnen til at jeg kan så mye om alle de jævlige stoffene er fordi jeg ble lei av å høre "VET du hvor mange farlige stoffer som ER i røyk?!"

Men har du tenkt over hvor mange farlige stoffer det ikke er i røyk? Nettopp.

Virkelighetsflukt :)

hurra, oppe i en halv side på særemne, føler jeg knapt har begynt skriblinga. Ca hvor langt vil et 15 minutters foredrag være i Word (eventuelt OpenOffice Write)?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
tviler på at alt på pcen din er kjøpt og betalt og har gyldige lisenser... ;)

Jeg bor ikke der lenger :tease:

Edit: hey, warnen min er borte :D

må ikke si at warnen din er borte skrollan, e-penisen din ble nettopp flere centimeter kortere...

Lenke til kommentar
Sjekket hvor mange venner jeg har, og jeg hadde faktisk lagt til 2, hadde glemt det, men når jeg tenker meg om tror jeg at jeg gjorde det første dagen det var åpent for å legge til venner.

Aldri lagt merke til denne funksjonen før nå. Nyskjerrigheten min pisker meg.

Edit: Leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Banna P3, jeg får meg ikke til å høre på anna enn King Crimson, Atomic Rooster og Emerson, Lake and Palmer etter å ha hørt på en musikknerd prate om dem i 2 timer i går kveld :p

Jeg vil sette meg ned og nyte Wombats, Hoosiers og Dirty Pretty Things, men setter jeg meg ned med det, må jeg straks gå tilbake til de overnevnte.

Ja ja :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...