kanonkent Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og han kommer til Trondheim også. (tror jeg) Indeed he does! Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim. Det er verdt hvert eneste øre av de 400+ jeg måtte ut med pr billett! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, hvem er det jeg har kjøpt gave til da? 1 Lillebror 2 Stesøstre 1 Stebror 1 Mamma 1 Stefar 1 Tante Mangler gave til pappa, stemor og besteforeldre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 1 Lillebror 1 Mamma 1 Stefar Alle andre er uviktige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg "må" kjøpe til mamma, pappa, lillebror og lillesøster..og kanskje tante og onkel..aner ikke hva jeg skal kjøpe til noen av dem >_< Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Neida så det.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Joda, så neida. Nå prøver jeg meg på en handletur i Ski. Vi snakes. (SSSSSsssss) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 I dag så jeg den peneste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv mens jeg sto å kladdet på poteter i grønnsaksdisken på den lokale matvareforretningen. Og hvem tror du ikke seiler forbi meg i det jeg står å låser meg inn til min egen leilighet etter endt handletur..? Joda, hun bor tilsynelatende et steinkast unna. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 I dag så jeg den peneste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv mens jeg sto å kladdet på poteter i grønnsaksdisken på den lokale matvareforretningen. Og hvem tror du ikke seiler forbi meg i det jeg står å låser meg inn til min egen leilighet etter endt handletur..? Joda, hun bor tilsynelatende et steinkast unna. Dra bort og ring på. Eller stå bak en hekk og hopp ut neste gang hun kommer ut av huset Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 I dag så jeg den peneste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv mens jeg sto å kladdet på poteter i grønnsaksdisken på den lokale matvareforretningen. Og hvem tror du ikke seiler forbi meg i det jeg står å låser meg inn til min egen leilighet etter endt handletur..? Joda, hun bor tilsynelatende et steinkast unna. Håhåhå, GO FOR IT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bruk det gamle(men effektive) låne en kopp sukker-knepet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 I dag så jeg den peneste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv mens jeg sto å kladdet på poteter i grønnsaksdisken på den lokale matvareforretningen. Og hvem tror du ikke seiler forbi meg i det jeg står å låser meg inn til min egen leilighet etter endt handletur..? Joda, hun bor tilsynelatende et steinkast unna. Picz or it didn't happen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg regner med hun blir å se i området i tiden fremover så vi får vel se. Fikk nesten tunellsyn i det hun svinset forbi meg første gang, damn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dra bort og ring på. Eller stå bak en hekk og hopp ut neste gang hun kommer ut av huset *ding dong* "Hei, ville bare si at du er den peneste dama jeg har sett i hele mitt liv" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Satan. Nå er det bare vas med forlegningen her på basen, har ingen steder å sove, har ikke fått sove i formiddag når jeg skulle sove, er masse arbeid nå i ettermiddag og skal på vakt i natt. Piss Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ---- Jeg tror jeg skal drikke bort resten av denne dagen jeg.Begynner med go-whisky'en og tar litt av hvert etter hvert. Jeg kjøpte Lagavulin 12 SR og Lagavulin 16 i går, lurer på om jeg skal vente til jul med å åpne, eller om jeg skal unne meg noen drammer av dem før jul. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har kjøpt (delvis) julegaver til meg selv allerede - tre herlige SuperTalent SSDer! Fornøyd jeg, ja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dra bort og ring på. Eller stå bak en hekk og hopp ut neste gang hun kommer ut av huset *ding dong* "Hei, ville bare si at du er den peneste dama jeg har sett i hele mitt liv" "Hei, jeg er needy og en stalker og jeg vet hvor du bor." Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 danske og norske krangler om hvem som har best "The Julekalender" men er faktisk den finske som får meg til og le og med fod grunn xD Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lite liv her nå. Hva skjer folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg