NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nå mista jeg faktisk hele lysta på pæreskinka som jeg har brukt 500kr på. Den som skulle være så kos og såer det dette som skjer. Det er bare å sende den over det. Eple har adressen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ingen som har spurt hvordan du klarte å miste tanna ned i magen enda. Så jeg spør: Hvordan gikk det så for seg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Woohoo, all my worries seems so far away. Jeg var hos legen og fiksa sykemelding i går, leverte den på skolen nå, veksla inn flax-loddet mitt så jeg har penger til å legge i felleskassa for november og desember og juleferien er i boks. Eneste som gjenstår er et møte med ei dame på skolen i morra som sa hu ville hjelpe meg (dog, det kan være jeg drømte det, jeg er ikke sikker, men jeg satser på at det ikke var en drøm), pakke ned det jeg skal ha med hjem i jula and I'm done ;D Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mange av dere som bruker det nye jule skinnet på forumet eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mange av dere som bruker det nye jule skinnet på forumet eller? Jeg bruker det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mange av dere som bruker det nye jule skinnet på forumet eller? Jeg brukte det i ca. 10 minutter før jeg gikk tilbake igjen.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg tester det, men det føles som at det er litt for mye mikk-makk med det, i forhold til det jeg benytter til vanlig. Jeg har flere ganger prøvd andre skins, men jeg faller alltid tilbake til det gamle, kjedelige, vanlige designet jeg alltid har brukt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg tester det, men det føles som at det er litt for mye mikk-makk med det, i forhold til det jeg benytter til vanlig. Jeg har flere ganger prøvd andre skins, men jeg faller alltid tilbake til det gamle, kjedelige, vanlige designet jeg alltid har brukt. Ja, det var nok litt glorete, men tror jeg kommer til å bruke det ut desember. Da skifter jeg tilbake til IP Board Pro. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg synes at juleskinnet er litt vel glorete. Må skifte før jeg blir blind. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg bruker det, det er helt greit, men virker litt stort Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det var godt med middag. Skikkelig julestemning her nå. Har fyrt i peisen og har julebrus i kjøleskapet. *Fornøyd* Hva styrer folket ellers med på denne tirsdagsettermiddagen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er på jobb... -.- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Teste Vinterskin Oj..der var det lagt ned noen timer med jobb, tror jeg. Mykje lys og fargar. Men signaturlinja var litt voldsom. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg synes skinet er pent. Men Jeg synes postingsboksene inneholder for mye tomrom, knappene virker litt for store. Fargene og slikt elsker jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Liker skinnet jeg EDIT: Fant nettop ut at man kan ha 1337-sp34k på Facebook Endret 16. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 får man postcount + her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 får man postcount + her? Nei. ---- Jeg tror jeg skal drikke bort resten av denne dagen jeg.Begynner med go-whisky'en og tar litt av hvert etter hvert. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 får man postcount + her? Nei, da hadde jeg vært over 3000 nå...pluss at L4r5 hadde hatt over dobbelt så mange som han har nå Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Var faktisk en god del stilige skins å velge mellom. Men holder meg til Gamer.no-skinnet. Er så vant til det nå at alt annet føles rart. Husker jeg leste om folk som foretrakk hw.no-skinnet, og jaja. Utrolig hva slags smak folk kan ha. EDIT igjen: Wait wat? HW.no-skinnet ser ikke ut som det var bilde av i hjernen min. Det er nesten helt likt som gamer.no-skinnet nå :S. Endret 16. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg