Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woohoo, all my worries seems so far away.

Jeg var hos legen og fiksa sykemelding i går, leverte den på skolen nå, veksla inn flax-loddet mitt så jeg har penger til å legge i felleskassa for november og desember og juleferien er i boks.

Eneste som gjenstår er et møte med ei dame på skolen i morra som sa hu ville hjelpe meg (dog, det kan være jeg drømte det, jeg er ikke sikker, men jeg satser på at det ikke var en drøm), pakke ned det jeg skal ha med hjem i jula and I'm done ;D

Lenke til kommentar
Jeg tester det, men det føles som at det er litt for mye mikk-makk med det, i forhold til det jeg benytter til vanlig. Jeg har flere ganger prøvd andre skins, men jeg faller alltid tilbake til det gamle, kjedelige, vanlige designet jeg alltid har brukt.

Ja, det var nok litt glorete, men tror jeg kommer til å bruke det ut desember. Da skifter jeg tilbake til IP Board Pro.

Lenke til kommentar

Var faktisk en god del stilige skins å velge mellom. Men holder meg til Gamer.no-skinnet. Er så vant til det nå at alt annet føles rart.

Husker jeg leste om folk som foretrakk hw.no-skinnet, og jaja. Utrolig hva slags smak folk kan ha.

EDIT igjen: Wait wat? HW.no-skinnet ser ikke ut som det var bilde av i hjernen min. Det er nesten helt likt som gamer.no-skinnet nå :S.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...