WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har en kontakt pålogget på msn Jeg har 115 påloggede, hvorav 40 er forumbrukere I can haz ur msnz lzm? I profil, lzm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Toth: Jeg setter pris på at du liker Hitchhiker's guide to the galaxy. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Yay, da var skolen ferdig! Hade alle sammen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Noen jenter her fra Bergen som liker å shoppe klær til gutter (meg)?... Edit: Omformulering Endret 16. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mann går i skjørt. Fikk nesten meg til å tenke på en viss fast gjest her inne... Uff, skjørt som subber i asfalten/jorda. Liker det helst litt kortere. Jeg synes (svart) skjørt kan passe til gutter med en rocka stil. Hadde blitt for slitsomt å bruke det personlig, fordi jeg sitter med ganske bred beinstilling. Eksen til stesøstra mi brukte det, og så ganske fet ut, utrolig nok. Jeg synes menn som velger å bruke skjørt er modige som tør være seg sjøl. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bruke det, litt fordi jeg er pingle men mest fordi det ikke ville passet med stilen min. Er bare ikke rocka nok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen jenter her fra Bergen som liker å shoppe klær til gutter (meg)?... Edit: Omformulering Ja. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eple er i tillegg veldig hyggelig og slikt, bortsett fra an hun kaller eventyrbrus for julebrus. ^_* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg hadde en snodig drøm i natt. Drømte at den ene søsteren min var innlagt på et sykehjem, og at b-real var hjelpepleier/assistent der og ansvarlig for henne. Han hadde et sleskt smil rundt munnen og gjorde litt narr av mine drikkevaner eller noe slikt. Våkna dessverre litt for tidlig, så drømmen slutta egentlig med det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eple er i tillegg veldig hyggelig og slikt, bortsett fra an hun kaller eventyrbrus for julebrus. ^_*Og Nikka er ganske grei selv, men han tror champagnebrus har noe med jul å gjøre. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eple er i tillegg veldig hyggelig og slikt, bortsett fra an hun kaller eventyrbrus for julebrus. ^_*Og Nikka er ganske grei selv, men han tror champagnebrus har noe med jul å gjøre. Champagnebrus har da ikke noe med jul å gjøre - Ingefærøl og Dahls Julebrus har det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skjønner, jeg finner ikke klær til meg selv.. Skulle hatt med meg noen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skjønner, jeg finner ikke klær til meg selv.. Skulle hatt med meg noen Hvilken stil har du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg vil ha sånn skjørt, tror jeg må finne nr til han duden, kontakte ham og spørre hvilken designer han skaffa det fra. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg vil ha sånn skjørt, tror jeg må finne nr til han duden, kontakte ham og spørre hvilken designer han skaffa det fra. Dere to hadde blitt litt av et par. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det står da vitterlig i artikkelen at han er gift, heterofil og familiemann. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg synes menn som velger å bruke skjørt er modige som tør være seg sjøl. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bruke det, litt fordi jeg er pingle men mest fordi det ikke ville passet med stilen min. Er bare ikke rocka nok. Jeg har gått i skjørt flere ganger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du har gått i mitt skjørt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Du har gått i mitt skjørt! Det har jeg også. Og, jeg kledde det. Endret 16. desember 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg har prøvd - for pai sin del - å komme meg inn i et av min søsters rosa miniskjørt, men det gikk jo selvfølgelig ikke =/ Kanskje jeg skal sy meg et selv? mrbjoern, gief pix Endret 16. desember 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg kledde ditt og, så det går opp i opp. Edit: Smurf, det må du gjerne gjøre, men vit at du kommer til å gjøre ganske mange blind om du legger ut bilde av deg selv i miniskjørt, samme hvilken farge det er. Endret 16. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg