Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da kan du fifle med deg selv *weeeee* Det hadde sikkert vært okei med pupper, men e tror det hadde blitt for mye av det gode altså... hadde kanskje det ja :hmm : Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har forsåvidt tilgang til pupper 24/7 men de er ikke mine egne.. Men er forferdelig kos da! Sånn når jeg er lei av de eller noe så kan jeg bare si: "Nei, nå ble jeg trøtt, hjem å sove litt, snakkes" Så stikke ut å henge med kompisser! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ja, det er ikke lett å starte. Men når pubmuskelen begynte å bli vel stor innså jeg at noe måtte gjøres. Så da var det å sette seg selv på slankekur/diett, spise mindre og gå ned i vekt. Gikk da ned fra 84 kilo på det meste til mellom 75 og 76 kilo nå. Nå skal jeg jogge av meg noen kilo til forhåpentligvis. Og bedre kondis kan nok komme godt med. For ikke å snakke om at man får mer overskudd sånn ellers. :-) Edit: Kjøpt deg realdoll, Den store P? Endret 17. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 det høres veldig lite nerdete ut Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan trene, har tid til å trene, har lyst til å trene, skal tren... Ooooh! Top Model, jo! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Edit: Kjøpt deg realdoll, Den store P? Nei, sånt har vi ikke penger til, her går vi for den gode gammeldagse "player" metoden Endret 17. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe, godt å høre. @ Skarstad: Top Model er et nono-program for meg. Ok, den amerikanske versjonen går ann. Det store problemet er at programmet inneholder for mye bitch fighting. Hadde de kuttet ut alle krangle-scenene, og istedet bare vist photo shoot-ene så hadde jo programmet vært perfekt. Om e i tillegg hadde fjernet stemmene hadde alt vært himmelsk. ;-) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Om e i tillegg hadde fjernet stemmene hadde alt vært himmelsk. ;-) Mute? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Smart du. ^^ Det er vel forsåvidt en grei nok løsning. Selv om jeg skulle likt å bare fjerne stemmene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) @ Skarstad: Top Model er et nono-program for meg. Ok, den amerikanske versjonen går ann. Det store problemet er at programmet inneholder for mye bitch fighting. Hadde de kuttet ut alle krangle-scenene, og istedet bare vist photo shoot-ene så hadde jo programmet vært perfekt. Om e i tillegg hadde fjernet stemmene hadde alt vært himmelsk. ;-) Det er ikke akkurat favorittrprogrammet mitt heller, men det skal fint lite til for å distrahere meg når jeg er på vei ut for å løpe. Endret 17. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Smart du. ^^ Det er vel forsåvidt en grei nok løsning. Selv om jeg skulle likt å bare fjerne stemmene. Inni hodet da eller? For vis du vil ha vekk stemmene på tv, så trykker man jo bare på mute Eller ville du likt å hatt litt musikk på.. Jeg kan sikkert stå å synge litt backstreet boys eller noe anna klassisk boy band musikk for en billig penge Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Traff på to politfolk i dag og tenkte å være hyggelig og sa "hei". Ikke lurt. Jeg vet ikke om det er sjokket over at noen faktisk hilste på dem eller om jeg bare ser kriminell ut, men det endte med at de kom småløpende etter meg, der jeg gikk uskyldig og tygget på min Mchicken premium. Midt i et saftig tygg spør den ene politimannen om navnet mitt og venter utålmodig mens jeg tygger ferdig og mumler det frem. Så spør han meg om jeg er en snill kar som ikke har rotet meg bort i tull. Litt frekt så tenkte jeg at jeg kunne svare "nei, men har du lyst til å kjenne i lommen min?", men lot vær. "Ja jeg er snill og nei jeg har aldri rotet meg bort i noe tull". Det siste var jo en åpenbar løgn, men jeg forstod det slik at han referte til om jeg hadde vært dømt for noe. Noe jeg aldri har blitt. Han fulgte opp med å spørre om "jeg altså ikke var kjent for politiet"? "Nei, jeg håper da vitterlig ikke det". Selv om en av eksene mine var en som drømte om å bli politi. Men det kan vel ikke gå for å være å ha et forhold til politiet? Politidamen som stod ved politimannens side var også alt for gammel til at jeg kunne tenke meg et forhold, ikke tror jeg madammen hjemme hadde satt pris på det heller. Så nikket han og politikvinnen med siden av stammet frem noe om at "vi har nok forvekslet deg med en annen". Politimannen fulgte opp med "siden du sa hei, så lurte vi kanskje på om du kjente oss". Nei, jeg hadde aldri sett dem før jeg. Sa kort at jeg anså det som vanlig høflighet å si hei til uniformert politi, spesielt siden jeg har hatt en karriere i forsvaret. Ønsket dem en god dag og fortsatte videre mens jeg tygget på min McChicken premium. Neste gang er det vel bedre å bare være uhøflig og sende dem et skulende blikk? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Typisk purk som kjeder seg det der. Prøver nesten å fremprovosere noe Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når man har vært moderator på diskusjon.no så skal det litt til for å bli provosert Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dotten: En gang så skulle jeg møte et par kamerater i byen. På vei dit fikk jeg en telefon og innså at jeg var sent ute så jeg begynte å småløpe. Det jeg ikke la merke til var at jeg begynte å løpe akkurat i det jeg passerte en politibil. Var ikke så lurt det heller... Endte med full ransakelse. Lenke til kommentar
Footawook Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når man har vært moderator på diskusjon.no så skal det litt til for å bli provosert Hei Haha det kan jeg tenke meg. Men fortsatt unødvendig av politiet å mistenke deg bare fordi du er høflig og hilser. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 *snip* Politiet er sånn, har en del erfaring med politiet, for å si det på den måten og det er veldig mange kriminelle som "håner" politiet ved å hilse på dem, så de tar det ikke som normal høflighet når noen hilser på de. Gjør det som regel selv å, men det er på politimenn/damer jeg "kjenner" og da hilser de som regel tilbake, selv om mange bare snøfter eller overser meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gjør det som regel selv å, men det er på politimenn/damer jeg "kjenner" og da hilser de som regel tilbake, selv om mange bare snøfter eller overser meg Flørte med purkekjerringene er artig da. Havna oppi det der på nyttårsaften. Purkefyren i passasjersetet gliste godt når jeg snøvla mye rart gjennom det vinduet Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flørte med purkekjerringene er artig da. Havna oppi det der på nyttårsaften. Purkefyren i passasjersetet gliste godt når jeg snøvla mye rart gjennom det vinduet Ja, det er fun, en politidame som skulle ta alkotest på meg, så sa ho: "blås i denne" "E skal gi deg noe å blåse i e!" Svarte jeg med et glis om munnen, det likte hun dårlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flørte med purkekjerringene er artig da. Havna oppi det der på nyttårsaften. Purkefyren i passasjersetet gliste godt når jeg snøvla mye rart gjennom det vinduet Og hun ble ikke sjarmert rett ut av buksene sine? Overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg